چاپ کد خبر: 144007
2 خرداد 1403

غرق شدن مرد ۴۱ ساله و فرزندش در پارک ساحلی شهر بِنَک

فرمانده انتظامی کنگان از غرق شدن فردی ۴۱ ساله به همراه فرزند ۱۳ ساله اش در سواحل شهر بنک این شهرستان خبر داد.


به گزارش اول فارس از بوشهر ، سرهنگ حمیدرضا حبیبی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۳ نفر در سواحل شهر «بنک»، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ شهر بنک برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر برای شنا به پارک ساحلی شهر بنک رفته بودند که با ورود به منطقه ممنوعه و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی می‌شوند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه با حضور گروه‌های امداد و نجات سریعاً افراد غرق شده از آب بیرون آورده می‌شوند و به بیمارستان امام خمینی شهر کنگان انتقال می‌یابند، اظهار داشت: متأسفانه تلاش پزشکان جهت احیای فرد ۴۱ ساله به همراه فرزند ۱۳ ساله‌اش مثمر ثمر واقع نشده و فوت می‌کنند.

بیشتر بدانید:

  1. هیدرودرمی پوست چیست و برای چه افرادی مناسب است؟
  2. طرز تهیه خورش چغاله بادام که با برنج زعفرانی میل کنید

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تأسف از این سانحه خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدن است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

شهر بنک کجاست؟

به گزارش اول فارس شهر بِنَک  شهری است از توابع بخش مرکزی شهرستان کنگان استان بوشهر در جنوب ایران. شهر بنک دارای یکی از زیباترین سواحل ماسه‌ای جنوب کشور می‌باشد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار