مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت:

فارس، پیشرو در برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی کشور

فارس پیشرو در برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی در کشور
به گزارش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: برون سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی اولین گام برای پیاده سازی دولت الکترونیک در استان است و بحث یکپارچه سازی یا ارایه خدمات به شکل کاملا الکترونیکی در دستور کار کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان قرار گرفته است.
مهرداد سهرابی افزود: با پیاده سازی دولت الکترونیک، بسیاری از مفاسد و مشکلات هم برای دولت و هم برای مردم کاهش خواهد یافت.
وی اعلام کرد: پیاده سازی دولت الکترونیک موجب کوچک سازی و چابک سازی دولت شده و زمینه شکل گیری فرصت‌های جدید شغلی در حوزه بخش خصوصی را فراهم خواهد کرد.
سهرابی تصریح کرد: تاکنون ۸۰۰ خدمت در استان شناسایی شده که از این تعداد دستورالعمل حدود ۷۰۰ خدمت پیاده سازی شده و ۳۷۰ خدمت در حال ارایه است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ادامه داد: یکی از گام‌های اولیه در زمینه یک پارچه سازی، اجرای طرح رجیستری تلفن همراه با همکاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گمرک و همچنین نیروی انتظامی بود که با این کار جلو قاچاق گوشی تلفن همراه گرفته شد.
وی افزود: اقدام دیگری که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد پیاده سازی سرویس کارت سوخت خودرو بر روی کارت‌های بانکی بود.”منبع: خبرگزاری صدا و سیما”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار