چاپ کد خبر: 121669
31 شهریور 1402

فال حافظ امروز ۱ مهر با تفسیر زیبا و دقیق/عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند

تفسیر فال حافظ  امروز ۱ مهرماه با تفسیر دقیق و زیبا  شما نشان می دهد که آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری. به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلندپروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

فال حافظ

فال و طالع بینی| فال حافظ: به گزارش اول فارس، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.فال حافظ شیرازی یا فال حافظ استخاره یکی از فال‌های جذاب برای مردم فارس زبان است.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

برای شروع فال حافظ با معنی و تفسیر تنها با یک کلیک، ابتدا خالصانه نیت خود را در نظر بگیرید، فاتحه‌ای بخوانید و زیر لب این جملات را زمزمه کنید:

ای حافظ شیرازی!
تو محرم هر رازی!

برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

خواجه شمس‌ الدین محمد بن بهاءالدّین محمد حافظ شیرازی (زاده ح. ۷۲۷ (قمری) – درگذشته ۷۹۲ (قمری))، معروف به لسان‌ الغیب، ترجمان الاسرار، لسان‌العرفا و ناظم‌الاولیا شاعر بزرگ سدهٔ هشتم ایران (برابر قرن چهاردهم میلادی) و یکی از سخنوران نامی جهان است. بیش‌تر شعر های او غزل هستند که به غزلیات حافظ شهرت دارند.

گرایش حافظ به شیوهٔ سخن‌پردازی خواجوی کرمانی و شباهت شیوهٔ سخنش با او مشهور است. او از مهم‌ترین تأثیرگذاران بر شاعران پس از خود شناخته می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فروردین نماد عشق فال

ز در درآ و شبستان ما منور کن

هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز

پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول نکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری. به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلندپروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فال متولدین اردی بهشت

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم

کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم

عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند

وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مژده باد بر شما که به زودی روزهای خوش فرا می‌رسد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. از لحظه‌های خوب زندگی کمال استفاده را ببرید. از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید که روزهای سخت خیلی زود خواهد گذشت. به افراد خانواده و دوستان دلسوز اعتماد کنید. تجربه‌های امروز برای ساختن آینده روشن به شما کمک خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ امروز 31 شهریور

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش

حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

ساقی بهار می‌رسد و وجه می نماند

فکری بکن که خون دل آمد ز غم به جوش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در بازگویی اسرار خود به دیگران دقت کنید و راز دل را پیش هرکسی فاش نکنید. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را به باد می دهی. به زودی بهار عمر به تو روی می آورد (فرصتی که دیگر تکرار نخواهد شد) از آن نهایت استفاده را ببر و از هم اکنون خود را مهیا کن.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال متولدین تیر

معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید

به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق

به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با خواست و یاری خدا زندگی خوبی را در اختیار داری و موفقیت هایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون کند.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فال حافظ امروز 31 شهریور

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید ناامید مباش. بالاخره شما هم در مسیر موفقیت و کامیابی قدم خواهی زد اما باید سعی و تلاش خود را بیشتر کرده و اجازه ندهی که ناامیدی در شما راه پیدا کند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال متولد شهریور

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی ​هنر افتد نظر به عیب کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که خوش قلبی و پاکدلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهدبود. به مراد دلت خواهی رسید، امید خود را از دست مده که به مقصود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال متولد مهر

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی

ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

نازنینی چو تو پاکیزه دل و پاک نهاد

بهتر آن است که با مردم بد ننشینی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که قدر توانایی‌ها و استعدادهای خود را بدانید و در انتخاب رفیق و دوست دقت کنید که به بیراهه کشیده نشوید. اخلاق نیک تو و لطف و صفای باطنی ات تو را بر دیگران برتری بخشید. اکنون حیف از تو با این دل پاک و صادق نیست که با دوستان ناباب همنشینی می‌کنی؟ از این افراد برحذر باش که موقعیت و شأن تو را به خطر می‌اندازند. برای رسیدن به مقصود باید نقاط ضعف خود را شناخته و آنها را برطرف کنید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فـال حـافـظ متولدین آبان

من و انکار شراب این چه حکایت باشد

غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی‌دانستم

ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایت تان را منکر می‌شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می‌کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می‌کنید تا از تجربه‌ آنها بهره‌مند شوید. غصه هایتان برطرف می‌شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فال متولد آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

زین آتش نهفته که در سینه من است

خورشید شعله‌ایست که در آسمان گرفت

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که به تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج به یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یار نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکیه گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت است و راه را برایت میسر می سازد.

فال حافظ متولدین دی

فال متولد دی

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود

گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی

آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید کسی از شما یاری و کمک خواسته است، اگر می‌توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید که نیکی کردن بهترین کارهاست. دلت را پاک کن و بدون ریا و تزویر باش تا خدا هم پشت و پناه تو باشد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربائی همه آن نیست که عاشق بکشند

خواجه آن است که باشد غم خدمتکارش

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که دل پاک و مهربانی دارید ولی همیشه از دیگران کلک و حقه بازی دیده‌اید، کم کم دارید از محبت دیگران ناامید می‌شوید و می‌خواهید با آنها مثل خودشان رفتار کنید ولی از این کار بپرهیزید و حتی سعی کنید جواب بدی را با نیکی بدهید که خدا بر اعمال تان نظارت می کند و خود او بهترین داور است.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

سایه طایر کم حوصله کاری نکند

طلب از سایه میمون همایی بکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی و بلندی‌های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی‌های این راه نیاز است. مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا ان شاالله به سرمنزل مقصود برسید./۹

شما هم نظرتان را در باره فال حافظ امروز بنویسید

دیگران این مطالب راه به شما پیشنهاد می دهند:

با این تست تصویری دلیل ناکامی تان در روابط عاشقانه را پیدا کنید

۷ گیاه آپارتمانی اکسیژن ساز که سه سوته هوای خانه را تصفیه می کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۳۴

حافظ هر گز اینطور تعبیر نمیکنه این تعبیر سطحی نگرانه شماست که همه چیز را قضاوت یا نصیحت یا مسخره میکنید حافظ فقط شعر خواند تعبیرش را نگفت این تعبیر آدمهایی است که بعد آمدند و خواستند بگویند خرسم کد خداست

آخرین اخبار