چاپ کد خبر: 133527
16 بهمن 1402

فال حافظ امروز ۱۷ بهمن/ گر ببینم که مه نوسفرم باز آید

فال حافظ 2

در این گزارش اول فارس،  فال حافظ امروز۱۷ بهمن را می خوانید

فال حافظ در میان مردم ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. کمتر فالی مانند فال حافظ را بین ایرانیان می‌توان پیدا کرد که هم در ایام شادی، و هم در زمان دوراهی‌ها و مشکلات به سراغ آن بروند. گرفتن فال حافظ با تعبیر از رسوم قدیمی مردم کشور ماست و قائل بودن ارزش بالا برای این شاعر و دیوان او، همواره سبب ترغیب افراد برای گرفتن فال حافظ اصلی و گرفتن فال حافظ با تفسیر شده است.

غزل شماره ۲۳۶ از دیوان حافظ

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید
عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

**

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر
برق دولت که برفت از نظرم بازآید

**

آن که تاج سر من خاک کف پایش بود
از خدا می‌طلبم تا به سرم بازآید

**

خواهم اندر عقبش رفت به یاران عزیز
شخصم ار بازنیاید خبرم بازآید

**

گر نثار قدم یار گرامی نکنم
گوهر جان به چه کار دگرم بازآید

**

کوس نودولتی از بام سعادت بزنم
گر ببینم که مه نوسفرم بازآید

**

مانعش غلغل چنگ است و شکرخواب صبوح
ور نه گر بشنود آه سحرم بازآید

**

آرزومند رخ شاه چو ماهم حافظ
همتی تا به سلامت ز درم بازآید

**

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست از کسی که دوستش داری جدا شده ای و برای بازگرداندن او حاضری جان خود را هم فدا کنی. آرزومند بازگشت او هستی چون می دانی که با او به اوج سعادت می رسی. ولی بدان که او از حال تو غافل است و اگر علاقه تو را نسبت به خود بداند، به سویت باز می گردد. پس به خود جرات بده و با او صحبت کن که کارها درست می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدتهاست که در فکر این نیت به سر می بری و در پی آن می باشی. برای دستیابی به آن تلاش فراوان کرده ای. کوشش و دقت خود را بیشتر کن که موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.
۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* خروش چنگ و خواب شیرین و می گساری بامدادی او را از آمدن، باز داشته است وگرنه آه سحری من به گوش او می رسید و بی تردید بر می گشت.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: راستگو، وارد به هرکاری، پر اولاد، خوش بخت، دوست دار میهمانی، ساکت، مظلوم، شوخ و بذله گو، مقتصد و صرفه جو، مخترع، مشاور خوب، رک، رفیق باز و با استعداد.
باید ارزش واقعی خود را بدانی و به این مسائل اندیشه خویش را سرگرم نسازی. بلکه باید واقع گرا باشی.
۴- ازدواج صورت نمی گیرد ولی طلاق عملی است. تردید کاری را انجام نمی دهد ولی تدبیر گره گشاست. صبر و حوصله برای انجام کار لازم است. از وقت و زمان حداکثر بهره را بگیرید. مواظب اطرافیان باشید. مسافرت صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان فعلاً جایز نیست. در این ماه خرید و فروش سودی ندارد. به زودی هدیه ای دریافت خواهید کرد و در معامله ای سود می برید.
۵- خواهر او زیاد دخالت می کند ولی از روی عمد نمی باشد. دوستانه به وسیله یکی از نزدیکان تذکر دهید. موثرتر خواهد بود.
۶- از ریسک کردن هراسی به دل راه ندهید. بلکه خود را آماده مقابله کنید تا موفق شوید. از توکل و ملاحت توام با زیرکی خاص خود استفاده کنید. زمان را هم از دست ندهید.خ۴م

فال حافظ امروز ۱۸ بهمن/ بجز خیال جمالت نمی‌نماید باز

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد اسدی خانوکی کرمان سه شنبه , ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

یارخودی نفس همه ماست البته تا یار که راخواهد میلش به که باشد حافظ هم بزرگ درویش جهان را سعدی چنین بزرگ می سراید کس چوحافط نگشاد ازرخ اندیشه نقاب تاسرزولف سخن را بقلم شانه زدند محمد اسدی خانوکی کرمان

ناشناس سه شنبه , ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

یارخودی نفس همه ماست البته تا یار که راخواهد میلش به که باشد حافظ هم بزرگ درویش جهان را سعدی چنین بزرگ می سراید کس چوحافط نگشاد ازرخ اندیشه نقاب تاسرزولف سخن را بقلم شانه زدند محمد اسدی خانوکی کرمان

آخرین اخبار