چاپ کد خبر: 123463
18 مهر 1402

فال حافظ امروز ۱۹ مهر با تفسیر زیبا و دقیق/یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از آنها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی‌های زیادی خواهد شد. برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.


فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

پس در ادامه با تفال به حافظ از مجله زندگی اول فارس همراه شوید

فال حافظ

به گزارش اول فارس فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که عمر گران‌قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود؛ چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده‌ای که برای رسیدن به آن باید تلاش کنی. گاهی فکر می کنی که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست. ناامید نباش. ماهی را هرگاه از آب بگیری تازه است. هنوز هم فرصت باقی است؛ یا علی بگو و از نو شروع کن.

فال حافظ امروز 5 مهر /به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم

که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم

یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از آنها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی‌های زیادی خواهد شد. برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

فال حافظ امروز 19 مهر با تفسیر زیبا و دقیق/یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

فـال حـافـظ متولدین خرداد

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

زمانه هیچ نبخشد که بازنستاند

مجو ز سفله مروت که شیئه لا شی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که روزهای عمر می‌گذرد، نه خوشی‌ها باقی خواهد ماند و نه سختی‌ها. به لذت‌های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید. به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته باشید و به او توکل کنید. قناعت پیشه باشید و شک نکنید هر اتفاقی که رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد

سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است

کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه‌ای گرفته‌اید. سعادت و دولت یکجا نصیب تان می‌شود. در کاری که انجام می‌دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به مقصود خواهید رسید. توانایی های خودتان را نشان بدهید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید صبر داشته باش هرچند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو. صبور باش. از رقبا و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراس نداشته باش که لطف و مرحمت پروردگار با توست.

فال حافظ شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما

آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده

بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق که شیفته وصال است همه هستی خود را وقف راه آغاز شده خود می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبا همتی درخور می‌خواهد و همچنین صفا و پیراستگی درون و اندکی عنایت محبوب.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین مهر

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

از طعنه رقیب نگردد عیار من

چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدان و نسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال آبان 2

الا ای طوطی گویای اسرار

مبادا خالیت شکر ز منقار

بیا و حال اهل درد بشنو

به لفظ اندک و معنی بسیار

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شانس فقط یک بار در خانه‌ شما را می زند پس چرا آن را پس می‌زنید و ندانسته به بازی می‌گیرید؟ فکر می‌کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دین تان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی‌تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود

رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود

یاد باد آن که چو چشمت به عتابم می‌کشت

معجز عیسویت در لب شکرخا بود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که ایام جوانی و خوشگذرانی و راحتی زود می‌گذرد؛ از خود و اطرافت غافل نشو که ناگهان این روزهای خوش جای خود را به رنج و مشقت می‌دهد؛ پس در عین خوشی و راحتی فکر آینده و حوادث ناگوار هم باش و همیشه آماده جنگ با مشقات باش.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ متولدین دی

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا

کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که وقتی کاری از دست خودت برمی آید چه نیازی به کمک دیگران داری؟ به همت و پشتکار خود متکی باش و هرگز اظهار ناتوانی نکن.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

از ماه ابروان منت شرم باد رو

تخم وفا و مهر در این کهنه کشته زار

آن گه عیان شود که بود موسم درو

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که به خاطر داشته باش اگر سعادت و خوشبختی را طالبی نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فروگذاری. بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فـال حـافـظ متولدین اسفند

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از فرصت هایی که برای شما پیش می‌آید کمال استفاده را کنید و قدر لحظه‌های زندگی را بدانید تا بعدا دچار پشیمانی و حسرت نشوید. اراده و عزم عالی دارید، کافی است از موقعیت های خوب استفاده کرده و همچنان امید خود را حفظ کنید تا به اهدافتان دست پیدا کنید./۱۷

تست شخصیت |در نگاه اول چه می بینید: زن ، کتاب یا ۱ زن با تیرکمان؟

روش پرورش گُل پاچیرا ،گیاهی که پول و خوشبختی به منزل تان می آورد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناصر نخعی مقدم ـ سعید شنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۵۵

سلام اول فارس و شبت بخیر
بهرحال زمانیکه تقدیر الهی بر این منوال قرار گیرد که شخصی و یا اشخاصی را در جایگاهی در اجتماع قرار دهد که قدرت تصمیم گیری داشته و تصمیماتشان بر فرد و یا افراد دیگر و سرنوشت و زندگی آنها تاثیرگزار باشد !!!! چه خوب است که جانب انصاف را رعایت کرده و مسئله را از گذشته تا کنون یکجا بنگرند و به همه ی مصائبی که در طول زمان متحمل گردیده را مد نظر داشته باشند و نه اینکه فقط حال حاضر را ببینند و صدالبته بسیار مهم است که به نتیجه کار و نتیجه تصمیماتشان دقت کنندکه به کدام سو میرود و به چه چیزهایی ختم می شود زیرا که تصمیماتی که عملکرد آن بی نتیجه و یا نتایج منفی در بر داشته باشد را آفریدگار خلقت دوست ندارد و ضمنا از حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود و پیچاندن مسائل و با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن و یا حواله عزیزی به هواداری صرفاََ توسط افرادی در اجتماع که خودشان گرفتارند؛ بگمانم که کافی نیست !! بازهم صلاح مملکت خویش خسروان دانند ٪ هوالقاضی

آخرین اخبار