چاپ کد خبر: 121068
25 شهریور 1402

فال حافظ امروز ۲۶ شهریور با تفسیر زیبا ، دقیق و عاشقانه/باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تفسیر فال حافظ  امروز ۲۶ شهریور با تفسیر دقیق و زیبا  شما نشان می دهد که زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمام گنج های دنیوی باارزش تر است

فال حافظ شیرازی یا فال حافظ استخاره یکی از فال‌های جذاب برای مردم فارس یزبان است.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال و طالع بینی| فال حافظ: به گزارش اول فارس، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

برای شروع فال حافظ با معنی و تفسیر تنها با یک کلیک، ابتدا خالصانه نیت خود را در نظر بگیرید، فاتحه‌ای بخوانید و زیر لب این جملات را زمزمه کنید:

ای حافظ شیرازی!
تو محرم هر رازی!

 

فـال حـافـظ متولدین فروردین

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی ​هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که خوش قلبی و پاکدلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهد بود. به مراد دلت خواهی رسید، امید خود را از دست مده که به مقصود خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

هوا مسیح نفس گشت و باد نافه گشای

درخت سبز شد و مرغ در خروش آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که فردی به کمک‌تان می‌شتابد و شما را از ورطه‌ درد و فلاکت نجات می‌بخشد‌. غم و اندوه شما به شادی تبدیل خواهد شد. کمی عصبانی هستید؛ سعی کنید به خودتان مسلط باشید. بین کسی جدایی نیندازید تا بلایا از شما دور شود.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ متولدین خرداد

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت

که اگر سر برود از دل و از جان نرود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی‌شود. به خاطر جفایی که دیده‌ای مدام غصه می خوری. پیمان را با تو شکسته‌اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان‌تر شود و از سرگردانی نجات یابی، سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی و تمام حواست را بر ساختن آینده متمرکز کن.

یکی از دشواری‌های تعبیر و تفسیر فال حافظ برای مخاطب امروزی فهم معنی واژگان حافظ است که مسئله‌ای کاملاً بدیهی می‌باشد. با توجه به اینکه حافظ حدود هفت قرن با ما فاصله دارد، تعدادی از واژگان زمان او منسوخ شده یا تغییر کاربرد پیدا کرده است و اصطلاحات پیچیده ادبی او نیاز به معنی شدن دارند. همچنین به دلیل زبان رمزی حافظ و تشبیهات و کنایات که در شعر حافظ فراوان یافت می‌شود، تفسیر توسط خود شخص با سختی همراه است و حتی گاهی ممکن نیست. در چنین مواقعی باید به فردی آگاه از دنیای شعر مراجعه کنید و بخواهید که مقصود حافظ را برای شما بیان کند.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن. خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی باید دل و زبانت یکی باشد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم

خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست

روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید شرایط فعلی و زندگی کنونی را در شأن خود نمی‌دانید و دل به آرزوهای دور و دراز سپرده اید. همین باعث شده که احساس سرخوردگی و کسالت بکنید. احساسات منفی را رها کرده و استعداد و خلاقیت‌های خود را به کار گیرید. با اراده و هوش سرشار می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم

تا درخت دوستی بر کی دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در طول زندگی به افراد نامناسب اطمینان کرده‌اید که شما را در مسیر زندگی تنها گذاشته و بی وفایی کرده‌اند. تکیه کردن به این انسان‌ها باعث پشیمانی شما شده است. بهتر است از این به بعد به توانایی‌ها و استعدادهای خود تکیه کنید، دوباره بلند شوید و از نقطه اول شروع کنید که با تلاش و توکل بی شک موفقیت با شما خواهد بود.


نتیجه فال حافظ را چطور معنی و تفسیر کنیم؟

همان‌گونه که تفأل آدابی مخصوص به خود را دارد و بایستی در زمان درست و با نیت صحیح و خیر انجام شود؛ تعبیر و تفسیر فال نیز شرایط خاصی دارد. ابتدا اینکه هیچ کسی بهتر از خود فرد نمی‌تواند فال را تفسیر کند چون فقط اوست که ریزه‌کاری‌های زندگی و به حالات درونی خویش آگاه است و واقعاً می‌داند نیتش چیست و خواسته‌های قلبی‌اش به چه موضوعاتی برمی‌گردد.


فـال حـافـظ متولدین مهر

فـال حـافـظ متولدین مهر

وصال او ز عمر جاودان به

خداوندا مرا آن ده که آن به

جوانا سر متاب از پند پیران

که رای پیر از بخت جوان به

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که همیشه به دنبال آنچه می‌خواهی نباش، چه بسا آنچه خدا نصیبت کرده به مراتب برایت بهتر از آن چیزی است که آرزویش را داشته‌ای. نصیحت‌پذیر باش و هر حرفی را که نفع تو در آن است بدون درنظر گرفتن گوینده بپذیرید. صبور باشید و نهراسید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فـال حـافـظ متولدین آبان

سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ

که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ

نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان

که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس

زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد

از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دلت را به دست محبوبی سپرده‌ای و جز او به چیزی فکر نمی‌کنی. بر اسم و رسم دنیا پا گذاشته‌ای و زندگی‌ات را فقط با وجود او خوش می‌دانی. وقت و عمر  خود را صرف به دست آوردن آرزوهای محال مکن که عمر همانگونه که آب جاری روان است، می‌گذرد. به جای گلایه کردن از قضا و قدر الهی به خودت و داشته‌هایت نگاه کن. تو چیزهایی داری که بسیاری در آرزوی داشتن آنها هستند.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین دی

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید ناامید نباش. بالاخره شما هم در مسیر موفقیت و کامیابی قدم خواهی زد اما باید سعی و تلاش خود را بیشتر کرده و اجازه ندهید که ناامیدی در شما راه پیدا کند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود

وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که صبر داشته باش؛ هرچند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو. صبور باش. از رقبا و نزدیکان تازه به دوران رسیده هراس نداشته باش که لطف و مرحمت پروردگار با توست.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است۲۵ گل که یکی از دیگری قشنگترند و حال دلتونو خوب می کنه

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری. البته که با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم کنی./۳م

شما هم نظرتان را در باره فال حافظ امروز بنویسید

دیگران این مطالب راه به شما پیشنهاد می دهند:

فال حافظ امروز ۲۹ شهریور ، با تفسیر زیبا و دقیق/مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

درد بعد از نزدیکی ، دلیل و راه درمان درد بعد از رابطه زناشویی چیست؟
۲۵ گل که یکی از دیگری قشنگترند و حال دلتونو خوب می کنه

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار