چاپ کد خبر: 121357
28 شهریور 1402

فال حافظ امروز ۲۹ شهریور ، با تفسیر زیبا و دقیق/مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

تفسیر فال حافظ  امروز۲۹ شهریور با تفسیر دقیق و زیبا  شما نشان می دهد که امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشی است و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.

فال حافظ

فال و طالع بینی| فال حافظ: به گزارش اول فارس، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.فال حافظ شیرازی یا فال حافظ استخاره یکی از فال‌های جذاب برای مردم فارس زبان است.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحه ای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند

برای شروع فال حافظ با معنی و تفسیر تنها با یک کلیک، ابتدا خالصانه نیت خود را در نظر بگیرید، فاتحه‌ای بخوانید و زیر لب این جملات را زمزمه کنید:

ای حافظ شیرازی!
تو محرم هر رازی!

برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می‌فرماید

سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که همیشه کارهایتان را نیمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هرچند که فکر و اندیشه تان بسیار عالی است و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شما چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

روشنی طلعت تو ماه ندارد

پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم

خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که انسان بسیار خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچ کس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سلیقه خودتان است. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ متولدین خرداد

خیال روی تو در هر طریق همره ماست

نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند

جمال چهره تو حجت موجه ماست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد با خیال یار زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هرچند سال ها طول بکشد ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.


فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست

گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی. تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد بدون درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه کار برایت لذتبخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز هست.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

سحرگاهان که مخمور شبانه

گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می

ز شهر هستیش کردم روانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید نیرنگ و حیله هایی که درمورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دل تان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

دل سراپرده محبت اوست

دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون

گردنم زیر بار منت اوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد هرقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امید این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاست؛ فقط کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هرچه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.


فـال حـافـظ متولدین مهر

فـال حـافـظ متولدین مهر

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ

ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد؛ این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی را بطلب.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فـال حـافـظ متولدین آبان

اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد

نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد

اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر

چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن است. در تاریکی هستی که روزنه ای برای فرار پیدا نمی کنی. دلت را قوی کن. با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوار باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

حسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که خوبی ها و محسنات تان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی از دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان شما را دوست دارند و هواخواه تان هستند. سعی کنید همیشه فتنه را خاموش کنید و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین دی

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم

شطح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر

دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید علی رغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هرچند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانی تان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز

که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که حالا که همه چیز دارد درست می شود پشت پا به آن نزن و کارها را خراب نکن زیرا به زودی پشیمان شده و بعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هرچند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت

مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به امید قسمت خود باش. از رقیب دوری کن. کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن؛ همه چیز به موقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هرچه حاجت بگیری از نماز صبح است./۶

شما هم نظرتان را در باره فال حافظ امروز بنویسید

دیگران این مطالب راه به شما پیشنهاد می دهند:


تازه و سرحال نگه داشتن گل پتوس با ۴ نکته که به شما نمی گویند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار