چاپ کد خبر: 129594
2 دی 1402

فال حافظ امروز ۳ دی/بر سرم سایهٔ آن سروِ سَهی بالا بود

فال حافظ امروز

فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.برای شروع فال حافظ با معنی و تفسیر تنها با یک کلیک، ابتدا خالصانه نیت خود را در نظر بگیرید، فاتحه‌ای بخوانید و زیر لب این جملات را زمزمه کنید:

حافظ » غزلیات »غزل شمارهٔ ۲۰۳

ای حافظ شیرازی!تو محرم هر رازی!

برای اینکه فال حافظ امروز ۳ دی خودتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

 

سال‌ها دفترِ ما در گرو صَهبا بود

رونقِ میکده از درس و دعایِ ما بود

نیکیِ پیرِ مغان بین که چو ما بدمستان

هر چه کردیم به چشمِ کَرَمَش زیبا بود

دفترِ دانش ما جمله بشویید به مِی

که فلک دیدم و در قصدِ دلِ دانا بود

از بتان آن طلب ار حسن شناسی ای دل

کـ‌این کسی گفت که در علمِ نظر بینا بود

دل چو پرگار به هر سو دَوَرانی می‌کرد

و اندر آن دایره سرگشتهٔ پابرجا بود

مُطرب از دَردِ محبت عملی می‌پرداخت

که حکیمانِ جهان را مژه خون پالا بود

می‌شکفتم ز طرب زان که چو گُل بر لبِ جوی

بر سرم سایهٔ آن سروِ سَهی بالا بود

پیرِ گلرنگِ من اندر حقِ اَزْرَق پوشان

رخصتِ خُبث نداد ار نه حکایت‌ها بود

قلبِ اندودهٔ حافظ بَرِ او خرج نشد

کـ‌این مُعامِل به همه عیبِ نهان بینا بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که سال هاست وقتت را به بلاتکلیفی و سرگردانی گذرانده ای و اشتباهات بسیاری مرتکب شده ای که خوشبختانه مشکل چندانی برایت به دنبال نداشته، اما اکنون وقت آن رسیده که به خود بیایی و برای آینده ات برنامه ریزی کنی و یک تصمیم جدی بگیری و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری، در غیر اینصورت پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* دلا اگر زیبایی را شناخته ای، از زیبارویان، آن لطیفه نهانی را که عشق از آن خیزد، بجوی و بخواه زیرا این نکته را کسی گفت که بصیرت و آگاهی داشت.

* دل مانند پرگار به هر جانب گردش می کرد و جویای حقیقت بود ولی با این همه حضور قلب داشت و در عشق پا برجا بود.

* رامشگر از سر درد و سوز عشق، هنر نمایی می کرد و آهنگی می نواخت که از تاثیر آن فرازانگان جهان از مژگان خود خون می ریختند.

۲- اگر در راه علم و دانش و کسب فضایل گام برداری، انسانی معروف و مشهور خواهید شد. پس ضروریست که اصل و ریشه خویش را بازیابی کنید که دارای سرشت و نسب بزرگی هستید. نا امیدی، بدترین درد است و تردید عامل شکست می باشد که نباید در محیط خانوادگی شما راه یابد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان خوب، اهل خانه، خیرخواه، صلح جو، اصیل، با شرف، پرحرف، سخنران، گاهی خوشرو و گاهی تلخ، دعوایی، مجلس آرا، عاشق همسر و زندگی خوب، حساس و دلپذیر.

با این ویژگی ها حیف نیست بر آرزوهای بلند خود جامه عمل نپوشانید؟ پس با تلاش، سرعت، عمل، علاقه و اراده به زودی پیروز می شوید.

۴- در خانواده از موقعیت خوبی برخوردارید. کمتر به شما ایراد و اشکال می گیرند. بیشتر شما را تایید می کنند. پس لازم است با فکر و اندیشه عمل کنی. مسافر می آید و یا هدیه ای می فرستد. خرید و فروش خوب است. ازدواج مقدماتش فراهم نشده است. چیزی که می خواستید تهیه کنید، به زودی تهیه می شود. شغل مهمی به دست می آورید. ۵ فرزند در طالع دارید. از نظر فرزند، نگران نباشید، عملی می گردد. مواظب او باشید که جدیداً دچار سردرگمی شده و نیاز مبرم به تشویق و مراقبت دارد. او بر سر دوراهی است. شما می توانید به او کمک کنید. پس اقدام نمایید. ار/۷۱۷

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار