چاپ کد خبر: 121198
26 شهریور 1402

فال حافظ ۲۷ شهریور با تفسیر زیبا و دقیق /عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

تفسیر فال حافظ  امروز ۲۷ شهریور با تفسیر دقیق و زیبا  شما نشان می دهد که زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمام گنج های دنیوی باارزش تر است

فال حافظ

فال حافظ شیرازی یا فال حافظ استخاره یکی از فال‌های جذاب برای مردم فارس زبان است.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال و طالع بینی| فال حافظ: به گزارش اول فارس، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

برای شروع فال حافظ با معنی و تفسیر تنها با یک کلیک، ابتدا خالصانه نیت خود را در نظر بگیرید، فاتحه‌ای بخوانید و زیر لب این جملات را زمزمه کنید:

ای حافظ شیرازی!
تو محرم هر رازی!

برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست

دیرگاه است کز این جام هلالی مستم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شما مجبور نیستید که همه کارها را به تنهایی انجام دهید. زندگی یک ورزش انفرادی نیست و اگر می خواهید از آن بیشترین لذت ممکن را ببرید و بهترین نتایج را دریافت کنید باید عضوی از یک گروه باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما باید همین حالا تصمیم خود را در این مورد بگیرید. تصمیم تان هرچه باشد اتفاقاتی در انتظارتان است که فکرش را هم نمی توانید کنید. مجردها یادشان باشد که در بررسی عشق احتمالی خود نهایت دقت و بصیرت را به کار گیرند. همچنین صبور باشید و عجله نکنید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه برآرد اربعینی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اعتماد به نفس خود را در چنین روزی افزایش دهید و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راه های زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شماست و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ متولدین خرداد

زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی

خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی

بازآ که چشم بد ز رخت دفع می کند

ای تازه گل که دامن از این خار می کشی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز دوست دارید برنامه ای را که در سر دارید اجرا کنید اما چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت در مسیر دیگری می کند.اگرچه دوست دارید به تنهایی وارد عمل شوید اما امروز فعالیت گروهی به نفع تان خواهد بود. شما انتخاب های زیادی را در سر دارید اما یکی از آنها از بقیه مهم تر است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درباره شما کند اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دل تان را با او در میان بگذارید.


یکی از دشواری‌های تعبیر و تفسیر فال حافظ برای مخاطب امروزی فهم معنی واژگان حافظ است که مسئله‌ای کاملاً بدیهی می‌باشد. با توجه به اینکه حافظ حدود هفت قرن با ما فاصله دارد، تعدادی از واژگان زمان او منسوخ شده یا تغییر کاربرد پیدا کرده است و اصطلاحات پیچیده ادبی او نیاز به معنی شدن دارند. همچنین به دلیل زبان رمزی حافظ و تشبیهات و کنایات که در شعر حافظ فراوان یافت می‌شود، تفسیر توسط خود شخص با سختی همراه است و حتی گاهی ممکن نیست. در چنین مواقعی باید به فردی آگاه از دنیای شعر مراجعه کنید و بخواهید که مقصود حافظ را برای شما بیان کند.


فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن

گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز اگر خواسته های کسی که دوست دارید با خواسته های شما در تضاد باشد رسیدن به رضایت و آرامش برایتان دشوار خواهد بود. شاید فکر کنید برای حفظ رابطه تان و به دست آوردن عشق طرف مقابل تان باید رویاهایتان را کنار بگذارید. در هر صورت سرکوب کردن خواسته هایتان کار خوبی نیست، زیرا درنهایت این آتشفشان فوران خواهد کرد و همه چیز را خواهد سوزاند. بگذارید طرف مقابل تان از احساسات شما باخبر باشد، صداقت همیشه بهترین سیاست است. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز

عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

از طعنه رقیب نگردد عیار من

چون زر اگر برند مرا در دهان گاز

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز رویاهایتان حتی اگر به نظر دست نیافتنی باشد هم ذهن شما را درگیر کرده است. اگر به جای اینکه توانایی هایتان را به کار بگیرید بخواهید روی کمبودهایتان تمرکز کنید تنها خودتان را عصبی خواهید کرد. اگر اهداف غیرمنطقی خود را برای مدتی کنار گذاشته و اهداف کاربردی و منطق گرایانه را برای خودتان تعیین کنید خواهید توانست کنترل آینده تان را در دست بگیرید. سعی کنید از دنبال کردن اهداف تان لذت ببرید، زیرا لذتبخش ترین قسمت رسیدن به یک هدف دنبال کردن و تلاش برای رسیدن به آن است.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت

که اگر سر برود از دل و از جان نرود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد کارهای بسیاری که برای انجام دادن دارید مایه نگرانی شما شده و در میان اینهمه آشفتگی احساس ناتوانی می کنید و دل تان می خواهد هیچ کاری نکنید و بایستید تا کارها خودبخود روبراه شود. آنقدرها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید، هرچه سریع تر شروع کنید زودتر کارهایتان تمام خواهد شد. در پایان روز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید تا برای فردایی پرکار آماده شوید.


نتیجه فال حافظ را چطور معنی و تفسیر کنیم؟

همان‌گونه که تفأل آدابی مخصوص به خود را دارد و بایستی در زمان درست و با نیت صحیح و خیر انجام شود؛ تعبیر و تفسیر فال نیز شرایط خاصی دارد. ابتدا اینکه هیچ کسی بهتر از خود فرد نمی‌تواند فال را تفسیر کند چون فقط اوست که ریزه‌کاری‌های زندگی و به حالات درونی خویش آگاه است و واقعاً می‌داند نیتش چیست و خواسته‌های قلبی‌اش به چه موضوعاتی برمی‌گردد.


فـال حـافـظ متولدین مهر

فـال حـافـظ متولدین مهر

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که امروز بینشی عمیق نسبت به تصمیماتی که باید درمورد آینده خود بگیرید خواهید یافت. اکنون زمان آن رسیده که اولویت هایتان را برای خودتان مشخص کنید. آیا می خواهید همین الان شغلی برای خودتان اختیار کنید و دست تان در جیب خودتان باشد یا ترجیح می دهید تحصیلات تان را ادامه دهید؟ آیا از زندگی عاطفی خود یا روابط خانوادگی که دارید راضی هستید؟ ممکن است تغییر اساسی که در یکی از این زمینه ها ایجاد می کنید تمام عرصه های دیگر زندگی تان را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فـال حـافـظ متولدین آبان

چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

مرا ز حال تو با حال خویش پروا نه

خرد که قید مجانین عشق می فرمود

به بوی سنبل زلف تو گشت دیوانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که برخی مخالفت ها و اختلاف نظرها در زندگی خانوادگی تان مشکل ایجاد می کند و این شاید برای شما روزی همراه با استرس را رقم بزند. احساس خواهید کرد که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و حق انجام کارهایی که می خواهید از شما سلب شده است اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن را ندارید، شما این حق را دارید که برای خودتان فضایی داشته باشید و با چنگ و دندان برای حفاظت از آن مبارزه خواهید کرد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است

دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک

نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که امروز برای شما روزی همراه با تفکر و اندیشه های بسیار خواهد بود. وضعیت فکری تان شبیه کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و اکنون به دنبال راهی برای رضایت شخصی می گردد. احساس می کنید که دیگران سعی دارند تا جای ممکن به شما فشار وارد کنند. آیا تسلیم خواهید شد یا در مقابل آنها خواهید ایستاد؟ جواب این سؤال را تا آخر امروز درخواهید یافت.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین دی

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها

فصمت ها هنا لسان القال

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز برخی مسائل مربوط به گذشته سراغ شما خواهد آمد و شاید برایتان دردسرساز شود. به عنوان مثال اگر در کارتان در گذشته اشتباهی کرده اید یکی از همکاران تان ممکن است درمورد آن با رئیس تان صحبت کرده و برایتان مشکل ایجاد کند. این به احتمال زیاد از حسادت دیگران ریشه خواهد گرفت، همه ما مجبور هستیم در نقطه ای از زندگی با افراد حسود روبرو شویم، پس خودتان را آماده کرده و با آنها به مبارزه بپردازید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس

زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد

از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که امروز به بررسی زندگی حرفه ای خود خواهید پرداخت. اگر این کار را انجام دادید مواظب باشید که بین اهداف شخصی و استراتژی هایتان تعادل برقرار کنید. بالاخره زمان برداشت نتیجه زحماتی که از آبان ماه پارسال تاکنون کشیده اید فرا رسیده است و از این طریق اوضاع مالی تان بهبود خواهد یافت. اگر اهل نوشتن هستید دست به قلم ببرید و برای دل خودتان بنویسید، می توانید شعر، داستان و یا حتی رمان بنویسید. کافی است احساسات خود را منعکس و تخلیه کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

Hafiz's horoscope today with accurate and beautiful interpretation/I will take your mole to the ground with me

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده

صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید کسانی که تاکنون شما را در کارتان هدایت می کردند امروز ممکن است در مقابل شما بایستند. دیگر وقت آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار بگذارید و خودتان راه تان را انتخاب کنید و پیش بروید. مطمئن باشید وضعیتی مطلوب تر از این پیش نخواهد آمد. این بدان معناست که شما در حال رسیدن به بلوغ هستید. اگر گاهی نیاز به کمک داشتید هیچ اشکالی ندارد که از دیگران یاری بخواهید. هر چیزی که در عشق تان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید. مجردها بهتر است حواس شان را خوب به کسی که توجه شان را جلب کرده است جمع کنند./۴م

شما هم نظرتان را در باره فال حافظ امروز بنویسید

دیگران این مطالب راه به شما پیشنهاد می دهند:

لحظه خاطره انگیز پخت نان تیری توسط زن عشایری +عکس

۲۵ گل که یکی از دیگری قشنگترند و حال دلتونو خوب می کنه

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

کانال بله

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار