چاپ کد خبر: 54874
3 خرداد 1400

فرماندار ویژه جدید مرودشت منصوب شد

فرماندار مرودشت
در حکمی از سوی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار فارس علیرضا بیات پور به عنوان فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب شد.
 به گزارش اول فارس، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به علیرضا بیات پور آمده است، به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی موفق باشید.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز دومین شهرستان پرجمعیت استان فارس تلقی می‌شود و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همچون تخت‌جمشید، نقش‌رستم، نقش رجب، بهشت گمشده (تنگ بستانک)  را در خود جای داده و سهم قابل توجهی برای تامین محصولات کشاورزی استان فارس و کشور از جمله در زمینه محصول راهبردی گندم را دارد.

این شهرستان مهرماه ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت.

علیرضا بیات پور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت سوابقی مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس، سرپرست فرمانداری شیراز، مدیرکل ثبت احوال استان، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان‌های هرمزگان و فارس، شهردار زرقان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این رهام پیکری مسئولیت فرمانداری ویژه مرودشت را برعهده داشت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار