چاپ کد خبر: 118601
24 مرداد 1402

شرایط فروش وانت آریسان ۲ با تحویل ۲۰ روزه اعلام شد + قیمت مردادماه ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو شرایط فروش جدید وانت آریسان ۲ با تحویل فوری ۲۰ روزه اعلام کرد.

شرکت ایران خودرو شرایط فروش جدید وانت آریسان ۲ با تحویل فوری ۲۰ روزه اعلام کرد.

به گزارش اول فارس ، این طرح شامل فروش وانت آریسان ۲ با رنگ های نقره ای، خاکستری و مشکی می باشد که همگی آماده تحویل در مدت ۲۰ روزه هستند. برای ثبت نام در این طرح، افراد واجد شرایط می‌توانند از فردا تا مدت یک هفته به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو با آدرس esale.ikco.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

قیمت کارخانه ای محصول تجاری سبک آریسان ۲ معادل ۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. جالب است که قیمت این خودرو مدل ۱۴۰۲ دوگانه سوز شرکتی در بازار آزاد از حدود ۳۴۵ از تا ۳۹۰ میلیون قیمت گذاری می‌شود.

تغییرات آریسان ۲ محصول ایران
از نظر ظاهری، نسل جدید آریسان تغییرات قابل توجهی نداشته و ممکن است در نگاه اول با نسخه قبلی اشتباه گرفته شود؛ اما اصلاحات اساسی در بخش فنی انجام شده است که باعث متفاوت شدن کامل فنی آن شده است.

به عنوان مثال، ضعف عجیب در ساختار شاسی که در هنگام بارگیری بعضاً به شکستن خودرو منجر می شد و علیرغم اصلاحات قبلی همچنان ناامن بود، به طور کامل برطرف شده و در نتیجه ظرفیت باربری آریسان از ۶۰۰ کیلوگرم به ۷۵۰ کیلوگرم افزایش یافته است؛ پس مجموعاً آریسان توانایی حمل وزن ۱ تن (با در نظر گرفتن سرنشینان) را خواهد داشت.

موتور نیز کاملاً تغییر کرده و اکنون مجهز به موتور XU7 پلاس با توان و گشتاور بیشتر است که به جای مدل قدیمی OHVG II قرار گرفته است. اگرچه موتور جدید در مقایسه با تولیدات روز جهان، راندمان برجسته‌ای ندارد، اما حداقل در مقایسه با نسخه قبلی، خروجی بهتری، دوام بیشتر، مصرف سوخت مناسبتر و آلودگی کمتر (مطابق با یورو ۵) دارد.

از جانبی دیگر، نگرانی درباره فراهم بودن قطعات یدکی نیز نیست، زیرا پیشرانه XU7P با برخی سایر محصولات ایران خودرو مشترک است. همچنین، ظرفیت مخزن گاز هم به ۷۵ لیتر افزایش یافته است که به عنوان یک ویژگی اقتصادی ماشین، به نوعی کاهش ظرفیت باک بنزین (از ۵۲ به ۴۰ لیتر) را جبران می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار