چاپ کد خبر: 107172
2 فروردین 1402

فقط ۲ درصد افراد می توانند حیوان عجیب و غریب را بین شترها در ۱۱ ثانیه پیدا کنند !

توهم نوری برای تست ضریب هوشی شما: افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. تنها ۲ درصد از مردم می توانند حیوان عجیب و غریب را که در بین شترها در تصویر پنهان شده است در عرض ۱۱ ثانیه ببینند.

OpticalIllusionIQTestSpotOddAnimalAmongCamels

توهم نوری برای تست IQ شما

به گزارش اول فارس ، توهم نوری برای تست ضریب هوشی شما: توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی، نقاشی یا افراد که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشد. حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید. مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند.

مغز یک انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر مشاهده کرد که در آن یک حیوان عجیب و غریب در میان شترهای تصویر پنهان شده است.

توهم نوری برای تست هوش: تنها ۲ درصد می توانند حیوان عجیب و غریب را که در بین شترهای تصویر پنهان شده است، تشخیص دهند!

SpotOddAnimalAmongCamelsOpticalIllusionIQTest

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در این توهم نوری، مردی را می بینید که یکی از شترهایی را که خانمی روی آن نشسته در دست گرفته است. در یکی از شترهای دیگر، دو بچه از شتر سواری لذت می برند. شتران دیگر چیزهای دیگری را بر پشت خود حمل می کنند. این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا حیوان عجیبی را که در میان شترهای داخل تصویر پنهان شده است پیدا کنند.

ادعا شده است که تنها ۲ درصد از مردم می توانند حیوان عجیب و غریب پنهان را در این تصویر پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

آیا حیوان عجیب و غریب پنهان را در ۱۱ ثانیه دیدید؟
اگر پیدا کردن حیوانات عجیب و غریب برای شما دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر با دقت به سمت راست تصویر نگاه کنید، یک حیوان عجیب و غریب را خواهید دید که در پشت خود وسایل حمل می کند. این توهم نوری می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است.

برای سهولت شما، تصویر حیوان عجیب و غریب پنهان شده در داخل شترهای صحرا را برجسته کرده ایم:

پاسخ تست

بنابراین،حیوان عجیب و غریب آخرین نفر در صف است. شتر نیست چون کوهان ندارد. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند حیوان عجیب و غریب پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند، سر خود را می خارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

بنابراین به ما بگویید، آیا حیوان عجیب و غریبی را که در داخل این تصویر توهم نوری پنهان شده است، تشخیص دادید؟

تست بینایی: فقط یک نابغه می تواند گوزن های پنهان در تصویر را ۱۵ ثانیه ای تشخیص دهد!

فال حافظ امروز ۴ فروردین با تفسیری دقیق و زیبا/بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

 در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

خادمیان چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

این شتر بی کوهان یا لاما است.

سراج آذرکشت چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

پای شتر پهن است و سم ندارد این حیوان ها هیچ کدام پای شتر ندارند و همه مثل اسب سم دارند

افشین چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

انچیز و چیزها که ما دیدیم شما خوهبش را هم ندید توهم نوری

آخرین اخبار