چاپ کد خبر: 110894
16 اردیبهشت 1402

تست بینایی:فقط ۳ درصد از مردم می توانند زن را در ۵ ثانیه پیدا کنند !

۹۷ درصد از مردم نمی توانند زن را در ۵ ثانیه تشخیص دهند! شما چطور؟

فقط 3 درصد از مردم می توانند زن را در 5 ثانیه تشخیص دهند! شما چطور؟
آزمون بینایی زن پنهان یک تصویر خطای دید است که کاربران صفحات مجازی را شگفت زده کرده است، جایی در این تصویر که یک پروانه را روی گل می نماید، یک زن نیز وجود دارد. شما باید زن را در ۵ ثانیه پیدا کنید.

خطای دید تصاویری هستند که ذهن شما را فریب می دهند، درک شما را به چالش می کشند و مهارت های بینایی شما را محک می زنند. خطای دید را می توان از طریق تکنیک های مختلفی مانند ژرفنمایی، رنگ و کنتراست ایجاد کرد. اکنون با آزمون بینایی زن پنهان، چالشی که امروز برای شما آماده کرده ایم بینایی خود را بیازمایید.

آزمون بینایی زن پنهان

آزمون بینایی زن پنهان

دانشمندان می گویند تصاویر خطای دید یکی از اساسی ترین راه ها برای ارزیابی قدرت بینایی و تفکر انتقادی است. به هر حال تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، یک گل آفتابگردان را نشان می دهد که پروانه ای روی آن نشسته است. اما در تصویر چیز دیگری نیز وجود دارد!

زنی در تصویر وجود دارد که دقیقا در مقابل چشمان شما مخفی شده است. آیا می توانید زن را در ۵ ثانیه تشخیص دهید؟ کارشناسان می گویند فقط کسانی که قدرت بینایی خوبی دارند می توانند زن را در ۵ ثانیه تشخیص دهند.

.

.

.

.

.

 

۵ ثانیه شما تمام شد. ما مطمئنیم که افراد تیزبین موفق شده اند زن را پیدا کنند. کسانی که نتوانستند زن را تشخیص دهند، می توانند پاسخ آزمون بینایی زن پنهان را در بخش زیر  مشاهده کنند.

پاسخ آزمون بینایی

زن را می توان به شکل یک پروانه در تصویر دید، در نگاه اول مانند یک پروانه واقعی به نظر می رسد.

این کار توسط هنرمند مشهور، یوهانس استوتر ممکن شده است.

پاسخ آزمون بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی اول فارس امیدوارم از آزمون بینایی زن پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی اول فارس می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید.

در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را برای دوستان خود بفرستید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

همچنین شما می توانید  نظرات و پیشنهادات خود را  پایین همین مطلب در بخش ثبت دیدگاه مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار