چاپ کد خبر: 127734
16 آذر 1402

فیلم|اعتراف حسین طائب به درجه علمی کاوه مدنی که گفت مجبور می‌شوید آب از کشورهای منطقه بگیرید

حسین طائب گفت: درست می‌گویند کاوه مدنی دانشمند بود و از نظر علمی درجه یک بود….. کاوه مدنی اعلام کرد یک زمانی شما مجبور می‌شوید آب از کشورهای منطقه بگیرید و نفت خام بدهید و از این طریق قصد تصمیم‌سازی و دخالت در این حوزه را داشت‌.

خبرگزاری دانشجو ویدئویی از حسین طائب، مشاور فرمانده سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه منتشر کرده که درباره کاوه مدنی، سرود سلام فرمانده، فروش نفت و سخن گفته است.

او در این ویدئو می‌گوید درست می‌گویند کاوه مدنی دانشمند بود و از نظر علمی درجه یک بود….. کاوه مدنی اعلام کرد یک زمانی شما مجبور می‌شوید آب از کشورهای منطقه بگیرید و نفت خام بدهید و از این طریق قصد تصمیم‌سازی و دخالت در این حوزه را داشت‌. منبع:اعتماد


کاوه مدنی

کاوه مدنی  معاون سازمان محیط زیستبود که در مهر ۹۶ توسط عیسی کلانتری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست برگزیده شد. او در این مسیر به فعالیت‌های خود ادامه داد تا اینکه بعد از حواشی ایجاد شده از ایران خارج شد و به کشور بازنگشت.

کاوه مدنی زادهٔ مرداد ۱۳۶۰ دانشمند، پژوهشگر و فعال محیط زیستی ایرانی و معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست ایران و به مدت یک سال نائب رئیس مجمع محیط زیست سازمان ملل متحد بوده‌است. وی استاد مرکز سیاست محیط زیست کالج سلطنتی لندن (امپریال کالج لندن) است و در جوامع علمی بین‌المللی به سبب «کمک بنیادی در تلفیق نظریه بازی‌ها و تحلیل تصمیم‌گیری با مدل‌های مدیریت منابع آب» مطرح است.

او در سال‌های اخیر نقش بسیار پر رنگ و تأثیرگذاری در روشنگری دربارهٔ سیاست‌های غلط مدیریت منابع آب و محیط زیست و افزایش آگاهی عمومی نسبت به بحران آب و محیط زیست ایران ایفا نموده‌است.

کاوه مدنی پس از خروج از ایران، در اوت ۲۰۲۲ به‌عنوان رئیس مؤسسه آب، محیط زیست، و بهداشت دانشگاه سازمان ملل منصوب شد.

جایزه(ها)

چهره نوین مهندسی عمران آمریکا (۲۰۱۲)
دانشمند برجسته جوان در علوم زمین (۲۰۱۶)
جایزه پژوهشی والتر هوبر انجمن مهندسان عمران آمریکا (۲۰۱۷)
جایزه دانشمند جوان علوم هیدرولوژیک اتحادیه ژئوفیزیک آمریکا (۲۰۱۹)
جایزه سفیر اتحادیه ژئوفیزیک آمریکا (۲۰۲۰)

نظر بدهید

دامداران گوسفندانشان را مفتی و رایگان به دیگران می دهند !

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

هیچ نظری ندارم بجز اه وافسوس
که اکثریت دانشمندان و نخبگان ایران از ایران رفتند….بخاطر عملکرد بد مسولین و دیگران که دخالت میکنند

رضاشریفی شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

سلام ماباچه امیدی شناسنامه مونودستکاری کردیم تاازقلم نیفتیم برای رفتن به جبهه دفاع ازمرزوبوم وناموسمون وحال شماهابراثربی لیاقتی شندیدن یک کلمه نقدوحرف حسابی باعث میشه نخبگانی را مامفت ازدست بدیم وبشویم خدای نخواسته جیره خوراجنبی اخرتا کی قراره اینقدرتکبروغروربسه خداوکیلی مردمی دردنیا همچون مردم شریف ماوجودنداره درهمه مباحث کنارشماسیل زلزله جنگ ووووازهمه چیزش مایه گذاشته توروخدارحم هم چیزخوبی است واله به اه این مردم گرفتارمیشین ظلم نکنین خواهشا

مسعود شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۲۳

خب شما اشتباه میکردید پول میدادید چهار نفر مگه مملکت شهر هرته هر سال باید مزایده میذاشتید کسی که واقعا مزایده رو برنده شدن پول میدادید به اونا اها از فامیل ها بودن مزایده بی مزایده پس این جراحی نبود خودکشی بود به عنوان یه کارگر سیصد هزار تومن تون که نمیخوام هیچ حاظرم ماهی سیصد هزار تومن هم از جیبم بدم قیمت ها برگرده به سال ۱۴۰۰

احمد جمعه , ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

قدر‌زر‌زرگر‌شناسد‌قدر‌گوهر‌گوهری‌….قدر‌نخبگان‌را‌نمیداند‌وما‌میگوییم
زمانی‌رسد‌دولت‌ در‌مقابل‌همسایگان‌زانو‌بزند‌وگریه‌کند‌التماس
کند‌تا‌انها‌مقداری‌اب‌به‌انها‌بدهند

باهر پنجشنبه , ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

در واقع جرمش این بود که فرد با لیاقت و شایسته ای بوده و عملکرد مخرب مسیولین نالایق و ناشایست با گفتار و اعمال خود افشا می کرده است و بقول معروف کفش هایش را جفت کردند تا برود و مزاحم این خودی ها چون کسی بهتر از خودشان را نمی خواهند در ایران ببینند.

آخرین اخبار