چاپ کد خبر: 110399
10 اردیبهشت 1402

فیلم|لحظه قتل ناجوانمردانه یک شهروند سبزواری حین دفاع از دختران جوان

شهروند سبزواری در جریان دفاع از یک دختر جوان در مقابله با دو فرد مزاحم، جان باخت.

لینک دوم جهت مشاهده:

به گزارش اول فارس ،دادستان سبزوار گفت: مطابق تصاویر دوربین‌ های مدار بسته و تحقیقات به‌ عمل آمده، در شامگاه ۸ اردیبهشت، یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری ۲ جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور می شود و در یک اقدام شجاعانه و انسانی، بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌ کند.

وی افزود: متاسفانه هر ۲ جوان مزاحم، که حسب بررسی به‌ عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان، ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو قرار می دهند و سپس نفر دوم از روبرو این شهروند را به شدت مجروح می کند و پس از ارتکاب جرم این افراد شرور از محل متواری می‌ شوند.
دادستان سبزوار ادامه داد: بلافاصله گروه جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز کردند و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربان شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر شدند.

نور آبی چیست؟ عینک ضد نور آبی واقعا اثربخش است؟

قایق تفریحی “ بهشت جزیره استوایی ” با خانه های سنتی و درختان خرما+عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

... دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۹

این دوتا جانور رو باید در همون مکان مثل… اعدام کنید تا بفهمن مملکت بی صاحب نیست همین آشغالها دارن امنیت مردم رو میگیرن بهشون رحم نکنید جلوی چشم خانواده هاشون بالای دار دست و پا بزنن دل همه شاد بشه

مردم یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

این ابتدای نا امنی برای دختران با شعار زن زندگی ازادی است و ابتدای شهید شدن غیرتمندان ایران زمین فاحشگان و عریان طلبان باعث این نا امنی ها و دست درازی ها و کشتارها هستند اقتصادمان را یک جور دزدیدند و امنیت اخلاقی کشور را هم جور دیگر . و خیلی از سیاستمداران برای چاپلوسی و رای این حیوانات از این عریانی طرفداری کردند . کشور را لجنزاری از فساد اقتصادی و فساد اخلاقی کردند کسانی که رای برایشان از ارامش و نان مردم بالاتر بود لعنت خدا بر دشمنان دین و این ملت

سید یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

اینارو باید بکشن که دیگه کسی مزاحم دختر مردم نباشه .

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

این بنده خدا شهید شد

آخرین اخبار