چاپ کد خبر: 68350
1 مهر 1400

وقوع چند انفجار پیاپی و خونین در جنوب شرق شیراز+فیلم

بنا بر اعلام آتش‌نشانی شیراز، در آتش‌سوزی که حالا کنترل و خاموش شده، سه‌ کارگر کارگاه به‌شدت سوخته‌اند.

به گزارش اول فارس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز علت آتش سوزی و انفجار‌های پی در پی ظهر امروز در کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندر گاز بود.
قانع افزود: در این کارگاه ۲۰۰ متری، که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر‌های ال پی جی به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرد، تعداد زیادی سیلندر‌های گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی، پیک نیکی و ۵۰ کیلویگرمی نگهداری می‌شد.

لینک کمکی فیلم انفجار در خیابان محراب شیراز

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن این کارگاه در کنار منازل مسکونی و احتمال سرایت آتش سوزی به اطراف کارگاه، ساکنان از منازل تخلیه شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان این که در حین این عملیات اطفای سنگین و حساس، تیم‌های عملیاتی با انفجار و آتش سوزی پی در پی ۱۲ مخزن گاز ال پی جی مواجه بودند افزود: با این وجود، آتش نشانان به کار خود ادامه دادند و با خنک سازی محل و سیلندر‌های موجود و پاشش آب از شعاع ایمن موفق شدند آتش را تحت کنترل خودشان در بیاورند.
قانع گفت: در حال حاضر آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل و لکه گیری و جابه جا کردن سیلندر‌ها هستند.

انفجار کارگاه غیرمجاز شارژ سیلندرهای گاز ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه امروز در خیابان محراب شیراز رخ داد که بر اثر آن سه کارگر به شدت دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند.۲۵ آتش نشان از ۶ ایستگاه برای خاموش کردن این آتش تلاش کردند.

وات 1

محله محراب در استان فارس و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر شیراز واقع شده است. این محله در منطقه ۲ قرار گرفته است و از شمال با بلوار احمد ابن موسی، از شرق با خیابان محراب و خیابان هنردار، از جنوب با میدان مؤذن و از غرب با بلوار ماذون قشقایی و خیابان عابد محدود شده است و با محله‌های ‌منطقه هوایی دوران، ده پیاله، شهرک کوثر، آب جوار، گلدشت، دشت چنار مجاورت دارد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

جواد جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۵۴

دم همه بچه های آتش نشان گرم
ممنون از همتون
فارس خواهش میکنم چاپش کن
ولی این اتفاق از بی کفایتی مسولین مربوطه هست که چند بار مردم شکایت کردن ولی گوش هیچ کدوم از مسولین بدهکار نبود آقای بازرسی که اومدی بازدید و گفتی اینجا استاندارد باید بیای جواب مردم رو بدی

زهرامومن پنجشنبه , ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

ازتمام زحمت های آتش نشان هایی که امروز آتش کنارخونه ماخاموش کردن خداخیربده به شما.واقعاممنونتونم

آخرین اخبار