چاپ کد خبر: 37800
21 آبان 1399

ماجرای بازداشت خواهرزن شیرازی توسط پلیس فتا

شگرد زن جوان شیرازی در دستبرد به حساب‌های بانکی

آرشیو

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند شیرازی خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ حشمت سلیمانی؛ رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان  مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۸۳ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرارگرفت.

این مقام سایبری افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده بر روی پرونده، مشخص شد که عامل برداشت غیرمجاز، به اصل کارت بانکی شاکی دسترسی داشته است.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی به اداره پلیس احضار شد. وی در اعترافاتش بیان داشت  کارتی که مبالغ مذکور از آن برداشت شده است در اختیار خواهرش بوده و بدون  کسب اجازه از وی اقدام به برداشت از کارت بانکی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، به هموطنان توصیه کرد: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هرمشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  با ما در ارتباط باشند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند پنجشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۳۴

البته که نبایدبه خیلیها اعتمادکرداونم چی پول که خیلیها روبه کاراشتباه وا میداره واکثرا مقصردولت و سیاستمدارها هستن که مردم رو اینجوری بارآوردن ومردم ازنداری دست به چنین کاری میزنن وگرنه همه آبرو دارن

آخرین اخبار