چاپ کد خبر: 22630
12 اسفند 1398

شایعه جالب اسکان طلاب و روحانیون شهر مقدس قم در حرمهای مطهر شهر شیراز

در روزهای اخیر خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر اسکان تعدادی از ططلاب و روحانیون در هتل بیشاپور کازرون منتشر شد که بلافاصله توسط مسئولین شهرستان کازرون تکذیب شد.

در این ارتباط ساعاتی پیش حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره اسکان مسافران قمی در شیراز با توجه به انتشار ویروس کرونا و امکان انتقال بیماری  اظهار کرد: شهرداری شیراز اسکان مهاجران و مسافران را در کمپ‌های اقامتی این مجموعه تکذیب می‌کند.

آستانه سید علاالدین

اول فارس| شیراز: لحظاتی پیش علی احلامیان مسئول دفتر تولیت آستان مقدس ومسئول روابط عمومی حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه ومسئول دفتر جامعه روحانیت شیراز با ارسال مطلبی برای اول فارس از سفر و اسکان طلاب و روحانیون شهر قم در شیراز اظهار بی اطلاعی و چنین موضوعی را تکذیب کرد.
علی احلامیان افزود پیامی در فضای مجازی با عنوان اسکان ۷۵۰ نفر از طلاب و روحانیون شهر مقدس قم در حرمهای مطهر شهر شیراز در حال پخش است  لذا ضمن تکذیب مطلب فوق و اسکان روحانیون اعزامی از قم در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام از شما شهروندان عزیز خواهشمند است به اینگونه شایعات که فقط و فقط در جهت بد بین کردن حرمهای مطهر در چشم شهروندان گرامیست بی توجه بوده و از انتشار اینگونه پیامها که ساخته منافقین است خودداری نمایید . 

مسئول دفتر تولیت آستان مقدس ومسئول روابط عمومی حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه ومسئول دفتر جامعه روحانیت شیرازهمشهریان بصیر و آگاه ،حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام فاقد هرگونه سوئیت ، خوابگاه و یا اتاق جهت اسکان بصورت شبانه روزی است  و   سازندگان وناشرین  اینگونه پیامها بویی از دیانت نبرده اند و هدفی جز تخریب اماکن مذهبی ندارند .

مسئول دفتر جامعه روحانیت شیراز اظهار امیدواری کرد همت شما و یاری خداوند متعال و برکت ائمه معصوم و امامزادگان لازم التکریم و تلاش سربازان سفید پوش ،این ویروس ریشه کن خواهد شد . 

ماجرای مسافرین قمی و اسکان آنها در شیراز

حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره اسکان مسافران قمی در شیراز پاسخ داد.

نتیجه تصویری برای شیراز

اول فارس|مجله شیراز: حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره اسکان مسافران قمی در شیراز با توجه به انتشار ویروس کرونا و امکان انتقال بیماری  اظهار کرد: شهرداری شیراز اسکان مهاجران و مسافران را در کمپ‌های اقامتی این مجموعه تکذیب می‌کند.

او ادامه داد: هیچ مسافری از استان قم و دیگر استان‌های کشور در کمپ‌های شهرداری شیراز از جمله باغ جنت، زیباشهر، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر اسکان ندارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از شهروندان درخواست کرد: از انتشار شایعات و اخبار جعلی جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجب نگرانی در جامعه شود، خودداری کرده و هرگونه خبر و اطلاعیه را از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و روزنامه‌های استان دریافت کنند.

کرونا از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود. افرادی که به طور همزمان دارای بیماری دیگری باشند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند.

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

۱۰ اسفند۱۳۹۸ |گزارش اول فارس-حاکیست: محمد جواد جوکاری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کازرون درباره حضور عده ای روحانی از قم و اسکان آن ها در هتل بیشاپور این شهرستان (با توجه به انتشار ویروس کرونا و امکان انتقال بیماری)  اظهار کرد: استقرار روحانیان قمی در این هتل شایعه است و تکذیب می شود.

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

او ادامه داد: حتی برای اطمینان از واقعیت این ماجرا هم اکنون همراه با همکاران و عده ای از مردم در هتل بیشاپور حضور یافته و همه اتاق‌ها به صورت تک به تک بررسی و مورد بازدید قرار گرفت و مورد مشکوکی مشاهده نشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کازرون از شهروندان درخواست کرد: از انتشار شایعات و اخبار جعلی جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجب نگرانی در جامعه شود، خودداری کرده و هرگونه خبر و اطلاعیه را از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و روزنامه‌های استان دریافت کنند.

هتل بیشاپور در خیابان بهجت العلما نبش میدان ارشاد شهرستان کازرون قرار دارد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

واقعیت ماجرای حضور روحانیان قمی در هتل بیشاپور کازرون چیست؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار