چاپ کد خبر: 123706
21 مهر 1402

خبر خوش رئیس جمهور برای متقاضیان نهضت ملی مسکن استان فارس

رئیس جمهور با بیان برخی مزایای طرح نهضت ملی مسکن گفت:ساخت چند واحد مسکونی را نمی‌توان نهضت نامید اما در این طرح تامین زمین برای ساخت مسکن در سطح گسترده‌ای انجام می‌شود طوری که تامین زمین تنها در استان فارس در نهضت ملی تولید مسکن برابر با تامین زمین مسکن مهر در سراسر کشور است.

به گزارش اول فارس ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین واگذاری زمین برا ی توسعه طرح نهضت ملی مسکن در سلطان آباد شیراز بیان کرد: مسکن از ضرورت های زندگی امروز مردم بویژه جوانان است و در دولت سیزدهم با اولویت دنبال می‌شود.

خبر خوش رئیس جمهور برای متقاضیان نهضت ملی مسکن استان فارس

وی افزود: راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها تلاش می‌کنند تا دسترسی مردم به مسکن را بهبود بخشند و در این مسیر زمین، تسهیلات و مصالح را برای ساخت مسکن فراهم کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: برای افرادی مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که خود توان ساخت مسکن را ندارند، ساخته و به آنها تحویل می‌شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ضمن قدردانی از همت استانداران و مدیران بنیاد مسکن، راه و شهرسازی سراسر کشور بویژه استان پهناور فارس با ۳۲ شهرستان، اظهار کرد: تلاش خوبی در بخش‌ها و شهرها شکل گرفته و اکنون حس خوبی برای تامین مسکن در فارس وجود دارد.

وی بیان کرد: ساخت چند واحد مسکونی را نمی‌توان نهضت نامید اما در این طرح تامین زمین برای ساخت مسکن در سطح گسترده‌ای انجام می‌شود طوری که تامین زمین تنها در استان فارس در نهضت ملی تولید مسکن برابر با تامین زمین مسکن مهر در سراسر کشور است.

رئیس جمهور گفت: در این سفر به فارس ۱۰ هزار واحد مسکونی را واگذار می‌کنیم و از تبسم و خرسندی مردم خشنودیم.

وی افزود: همچنین در این ۳۰ هزار قطعه زمین نیز برای ساخت مسکن به متقاضیان واگذار می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی گفت: با همت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها تلاش می‌شود تا واحدهای نیمه تمام فارس را تا نیمه نخست سال آینده تکمیل و واگذار کنیم. و طرح نهضت ملی مسکن را به گونه‌ای دنبال کنیم که بخش مهمی از نیاز مردم مرتفع شود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

بیشتر بخوانید:

دسترسی تمام گوشی ها به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک تا سال ۱۴۰۴

نشانه های حساسیت‌ های فصلی و آلرژی که آدم شاخ در می آورد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار