چاپ کد خبر: 66181
11 شهریور 1400

جزئیات مسدود شدن محور «یاسوج- بابامیدان»+تصاویر

154

به گزارش اول فارس، سرهنگ بهنام ویسی پور با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ در حوزه استحفاظی استان فارس این حادثه اتفاق افتاد.

وی اظهار کرد: بزرگترین تونل محور یاسوج به بابامیدان به علت برخورد یک دستگاه کامیون کمرشکن با بار ترافیکی به عرض ۶ متر از سمت شهرستان نورآباد با بدنه تونل، این محور مسدود شده است.
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون تردد از جاده قدیمی یاسوج به امید آن در حال انجام است.
ویسی پور بیان کرد: نیروهای راهداری و پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس در تلاش برای در تلاش برای بازگشایی این محور هستند.
گفتنی است که این تونل دو کیلومتری به دلیل عبور کمرشکن با بار ترافیکی به عرض ۶ متر مسدود شده است.

جزئیات حادثه ای که منجر به مسدود شدن محور «یاسوج- بابامیدان» شد + عکس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات مسدود شدن بزرگترین تونل محور یاسوج به بابامیدان را تشریح کرد.

محمد حسین نصیری راد افزود: ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ طی تماسی تلفنی مبنی بر انسداد و گره ترافیکی در محور یاسوج_ بابامیدان، اطلاع پیدا کرده ایم.
وی اظهار کرد: این گره ترافیکی بعلت یک محموله ترافیکی با ارتفاع غیرمجاز در تونل شماره ۴ ( بزرگترین تونل محور یاسوج_ بابامیدان به طول دو کیلومتر) منجر به انسداد و گره ترافیکی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از اطلاع، راهداران در محل حضور پیدا کردند و ترافیک را به جاده قدیم یاسوج_ بابامیدان (آب سفید _تونل قلمدان) هدایت کردند.
نصیری راد عنوان کرد: همزمان راهداران با ۵ اکیپ اقدام به برش‌کاری محموله کردند که نهایتا با تلاش راهداران ساعت ۲۰ نسبت به بازگشایی محور یاسوج _ بابامیدان و تونل مذکور اقدام کردند و این محور ارتباطی باز شد.
وی بیان کرد: این محموله( برای کارخانه فولاد شهرکرد) از مبدا اهواز به مقصد شهرکرد در حال انتقال بوده است.

محموله ترافیکی 1

محموله ترافیکی 2

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار