چاپ کد خبر: 80259
18 فروردین 1401

نامه بازنشسته تبریزی خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

یک بازنشسته تبریزی در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار رسیدگی به مطالبات بازنشستگان شد.

به گزارش اول فارس ، ابراهیم نواده محمدی (بازنشسته شرکت دارو سازی شهید قاضی تبریز و فعال صنفی بازنشستگان کارگری) در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار تحقق مطالبات مزدی بازنشستگان کارگری شد.

بازنشسته

در متن این نامه آمده است:

«از اینکه به فکر قاطبه مظلوم بازنشستگان هستید سپاسگذارم اما مر صریح قانون فصل‌الخطاب همه در یک جامعه اسلامی و قانون‌گراست؛ قانون‌گذار تمام جوانب عدالت را در این مقوله رعایت نموده و هیچ ابهامی در آن نیست؛ تعامل بر سر معیشت نصف آحاد یک جامعه بدور از نص صریح قانون به نوعی قانون گریزی است و هیچ کس این قانون گریزی را برنخواهد تابید. امروز دیگر جامعه معزز بازنشستگان به درک صریح قانون بواسطه آگاهی دست یافته‌اند و به عینه سره از ناصره را تشخیص می‌دهند.

مطالبات بازنشستگان صندوق غیر دولتی سازمان تامین اجتماعی هرگز نمی‌تواند پشت سیاستهای کلان اقتصادی کشور به قهقرا برود. آنچه مبرهن و آشکار است اجرای صریح قوانینی است که قانون‌گذار برای این برهه ناپایدار پیش‌بینی کرده است، لذا به عنوان یک بازنشسته ذینفع از حضرتعالی استدعا دارم جهت جلوگیری از هرگونه احتمال سوءاستفاده از احساسات پاک بازنشستگان عزیز توسط  گروههای معاند نطام، برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و در راستای تحکم اتحاد میان تمام اقشار جامعه، از هرگونه اتخآذ تصمیمی بجز مر صریح قانون اجتناب ورزید. مطالبات جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی محرز و روشن است: اجرای کامل متناسب سازی سال ۱۴۰۰ و پرداخت ۲۵ درصد الباقی آن قبل از اعمال افزایشات سال ۱۴۰۱، و اجرای کامل مصوبه شورایعالی کار در مورد تمام بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۱.»

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار