نتایج رسمی انتخابات در شیراز و زرقان را چرا اعلام نمی کنید؟

در حالی که بیش از ۳۶ ساعت از پایان رای گیری برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می گذرد وزارت کشور تا این لحظه از اعلام رسمی نتایج انتخابات این حوزه طفره رفته است.

نتایج رسمی انتخابات در شیراز و زرقان را چرا اعلام نمی کنید؟

به گزارش اول فارس در حالی که اخبار غیر رسمی منتشره از روز گذشته حاکی از راهیابی روح الله نجابت و دکتر جعفر قادری بعنوان منتخب اول  و دوم این حوزه به مجلس و رفتن چهار کاندیدای دیگر این حوزه برای رقابت به دور دوم دارند ،  وزارت کشور به دلایلی تاکنون از تایید رسمی این نتایج خودداری کرده است.

در حالی که اسماعیل قزل سفلی رییس ستاد انتخابات فارس در گفتگو با اول فارس وجود هر گونه مشکلی در شمارش  و جمعبندی آرای صندوق های حوزه انتخابیه و شیراز و زرقان را منتفی دانسته و اعلام کرد عوامل اجرایی و نظارتی به جمعبندی نهایی رسیده و پس از امضای  صورتجلسات توسط عوامل اجرایی و نظارتی  مربوطه و بارگذاری نتایج در سامانه  نتایج نهایی و قطعی این حوزه به اطلاع عموم رسانده می شود .

اسماعیل قزل سفلی همچنین گفت  اخبار منتشره در خصوص راهیابی دو تن از کاندیداها به مجلس و رفتن ۴ کاندیدای دیگر در دور دوم انتخابات را نه رد می کنم و نه تایید و تلاش داریم نتایج را در اسرع وقت رسما اطلاع رسانی کنیم.

 این در حالی است شنیده های موثق حاکی از اعتراض و فشار سه تن از کاندیداها و اصرار آنها بر نظر خود در وضعیت احتساب و تجمیع  آراء می باشد.

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی خبرگزاری ها به نقل از منابع آگاه پس از شمارش و تجمیع آراء صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، روح‌الله نجابت با ۷۸ هزار و ۳۵۱ (۲۷/۱۱) درصد و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای(۲۰/۴۳) درصد آرا در دور اول انتخابات راهی بهارستان شدند.

بلاتکلیفی در اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی شیراز و زرقان در حالی است که نتایج انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه کشور تا شب گذشته احصاء و به اطلاع عموم مردم رسانده شده است و جا دارد وزارت کشور و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ورود قانونی به موضوع  تکلیف این حوزه انتخاباتی مهم را مشخص و اطلاع رسانی نمایند.

نتایج رسمی و قطعی انتخابات در شیراز و زرقان اعلام شد/ قادری و نجابت به بهارستان رفتند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار