چاپ کد خبر: 135908
12 اسفند 1402

نتایج قطعی انتخابات در حوزه های انتخابیه استان فارس اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات فارس از آمار قطعی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس خبر داد.
نتایج قطعی انتخابات در حوزه های انتخابیه استان فارس اعلام شد
به گزارش اول فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی بامداد شنبه درجمع خبرنگاران در خصوص نتایج قطعی منتخبین انتخابات در استان فارس بیان کرد:یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۹۶۷ نفر در انتخابات دوازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره انتخاباب خبرگان رهبری شرکت کرده و نرخ مشارکت در استان فارس از ۴۳ درصد عبور کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس شمارش آرا در سه هزار و ۴۹۱ صندوق از سه هزار و ۵۱۴ صندوق اخذ رای در استان فارس آیت الله لطف الله دژکام با کسب ۷۱۹ هزار و ۱۰ رای ، آیت الله احمد بهشتی با ۶۰۲ هزار و ۳۵۶ رای ، آیت الله احمد کلانتری با ۴۲۷ هزار و ۷۶۳ رای ، سید محمد علی مدرسی طباطبایی با ۳۴۱ هزار و ۲۲۷ رای و آیت الله علیرضا دانا با ۳۰۶ هزار و ۶۷۴ رای کسب کرده و شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در خصوص منتخبین مردم حوزه های انتخابیه استان فارس بیان کرد:

در حوزه انتخابیه آباده، بوانات ،خرمبید و سرچهان: رحیم زارع با ۲۲ هزار و ۵۷۰ رای، حوزه انتخابیه اقلید: مسلم صالحی با ۱۴ هزار و ۲۳۳رای، حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت: محمد جواد عسکری ۴۲ هزار و ۱۰ رای، حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان: فرهاد طهماسبی ۳۳ هزار و ۵۱۵ رای، حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیرو کارزین: محمد مهدی فروردین با ۳۶ هزار و ۶۶۴ رای، حوزه انتخابیه آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان: رحیم زارع با ۲۲ هزار و ۵۷۰ رای، حوزه انتخابیه اقلید: مسلم صالحی با ۱۴ هزار و ۲۳۳ رای، حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت: محمدجواد عسکری ۴۲ هزار و ۱۰ رای، حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان: فرهاد طهماسبی ۳۳ هزار و ۵۱۵ رای، حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیرو کارزین: محمدمهدی فروردین با ۳۶ هزار و ۶۶۴ رای.
حوزه انتخابیه جهرم و خفر: محمدرضا رضایی کوچی با ۵۴ هزار و ۵۳۵ رای، حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار:غلامرضا دهقان ناصر آبادی با ۳۸ هزار و ۶۱۸ رای، حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم: علاء الدین بروجردی با ۳۹ هزار و ۹۲۴ رای، حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کوار: غلامرضا توکل با ۲۰ هزار و ۵۲۶ رای، حوزه انتخابیه لامرد و مهر: سید موسی موسوی با ۲۵ هزار و ۱۶۷رای، حوزه انتخابیه فسا: حسن علی محمدی ۱۴ هزار و ۷۳۶ رای.

اسماعیل قزل سفلی در خصوص حوزه های انتخابیه ای که به دور دوم رفته اند نیز بیان کرد: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان از میان ۸۷۱ صندوق اخذ رای ۷۶۰ صندوق شمارش شده که بر اساس این آمار ها: روح الله نجابت ۶۰ هزار و ۷۰۷ رای، جعفر قادری ۴۷ هزار و۲۸۷ رای، علیرضا پاک فطرت ۴۰ هزار و ۷۹۷ رای، ابراهیم عزیزی ۴۲ هزار و ۶۳۵ رای، سید اسماعیل حسینی ۳۷ هزار و ۵۳۰ رای، رحمت الله مرزوقی ۳۶ هزار و ۵۳۳ رای، ضرغام صادقی ۳۳ هزار و ۸۶۴ رای، منصوره طاهری ۳۲ هزار و ۷۱۴ رای کسب کرده اند.

او ادامه داد: روح الله نجابت و جعفر قادری پیشتاز منتخبان شیراز هستند و برای معرفی ۲ منتخب دیگر انتخابات به دور دوم می رسد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان اسفندیار عبداللهی ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و سیروس سجادیان با ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس ۳۴۵ هزار و ۴۶۴ نفر در شیراز در انتخابات شرکت کردند.

قزل سفلی گفت: شمارش آرا در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم هنوز به پایان نرسیده است.

۱۷ ویژگی رفتاری که شما را از نظر دیگران فردی معتبر و قابل احترام نشان می دهند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

درودبرمردمان قیرتمندوولایتمداراستان فارس عشایروروستاهاوشهرستان خداقوت بنازم به غیرتدلیرمردان وطنم

ناشناس شنبه , ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

انشاالله که قدرقدرت وشجاعت مردم رابدانندوهمدلی و یاری نماینند

آخرین اخبار