چاپ کد خبر: 118803
26 مرداد 1402

نگهداری این گیاهان داخل خانه باعث بدشانسی و انرژی منفی می شوند !

گیاهان، در زمینه فنگ شویی، فقط عناصر تزئینی نیستند، بلکه ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند بر جریان انرژی در فضاهای زندگی ما تأثیر بگذارند. این مقاله به بررسی نقش گیاهان در فنگ شویی و تأثیر آن‌ها بر رفاه شخصی می‌پردازد.

گیاهان آپارتمانیگیاهان در فنگ شویی به عنوان نیروی حیاتی پر جنب و جوش در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها نماد رشد، شکوفایی و انرژی مثبت هستند. با این حال، همه گیاهان در فنگ شویی خوب در نظر گرفته نمی‌شوند.

برخی از گیاهان وجود دارند که در فنگ شویی به آن‌ها گیاهان بدشانسی گفته می شود و اعتقاد بر این است که انرژی منفی به همراه دارند. درک تفاوت و انتخاب گیاهانی که انرژی مثبت را تقویت می‌کنند بسیار مهم است.

۱. بونسای

بونسای یک کلمه ژاپنی است. این هنر ژاپنی برای پرورش درختان مینیاتوری در ظروف است. درختان بونسای، گیاهان بدشانسی در فنگ شویی محسوب می‌شوند.

بن سایاین گونه‌ها نشان دهنده رشد کوتاه مدت هستند که می‌تواند انرژی منفی به همراه داشته باشد و الگوی زندگی شما را خراب کند. بنابراین، آن‌ها برای فضای داخلی شما توصیه نمی‌شوند. با این حال، می‌توانید آن‌ها را در فضای باز حیاط یا بالکن و تراس نگهداری کنید.

۲. تمر هندی 

گیاه آپارتمانیبه گفته فنگ شویی، اعتقاد بر این است که گیاهان تمر هندی انرژی‌های منفی و بیماری را برای اعضای خانواده به همراه می‌آورند. بنابراین توصیه می شود از قرار دادن آنها در داخل منزل خودداری شود.

۳.  گیاه پنبه

پنبهگیاهان پنبه به راحتی تمیز نمی‌شوند و می‌توانند گرد و غبار را در بافت‌های پنبه‌ای خود جمع کنند. بنابراین در فنگ شویی آن‌ها را بدشانس می‌دانند.

همچنین اعتقاد بر این است که گیاهان پنبه دارای انرژی منفی هستند و آن‌ها را به یک گیاه بدشانسی برای قرار دادن در خانه تبدیل می‌کند.

۴. صمغ عربی

Untitled 54دخت صمغ عربی که به نام‌های درخت بابل، اقاقیا مصری یا میموزای خار نیز شناخته می‌شود، شکوفه‌های زرد زیبایی دارد و به دلیل خواص دارویی به عنوان گیاهی شفابخش شناخته می‌شود.

با این حال در فنگ شویی به دلیل خارهایش یک گیاه بدشانسی محسوب می‌شود. کارشناسان فنگ شویی توصیه می‌کنند از نگهداری درخت بابل در خانه خودداری کنید.

۵. انجیر گریان

گیاه انجیر گریانانجیر گریان با نام گیاه شناسی “فیکوس بنجامینا” از نظر ظاهری جذاب است و در سبک‌های مختلف عرضه می‌شود. این گیاه دارای شکوفه‌های سفید زیبا، شاخه‌های باریک و برگ‌های تیره متراکم و براق است.

با این حال، طبق فنگ شویی، انجیر گریان انرژی منفی را به خانه دعوت می‌کند و برای قرار دادن در داخل خانه ایده آل نیست.

۶.افوربیا میلی یا مرجان مینیاتوری

مرجان مینیاتوریمرجان مینیاتوری یک درختچه همیشه سبز است که دارای شاخه‌های آبدار با خارهای سیاه و تیز و بلند است.

این گیاه یک نمونه عالی در فضای باز می‌باشد، اما نگهداری آن در داخل خانه بدشانسی می‌آورد. این گیاه تیغ‌دار، پر از خار و سمی است، بنابراین اعتقاد بر این است که انرژی منفی را جذب می‌کند.

۷. گیاهان پژمرده

Untitled 51دلیل نگهداری گیاهان آپارتمانی، افزودن طراوت، آرامش و شادی به فضای خانه است؛ در نتیجه گیاهان پژمرده و خشک شده باعث موج منفی و درگیری بین اعضای خانواده می‌شود. گیاهان مرده انرژی‌های منفی را جذب می‌کنند و ممکن است بر سلامت ساکنان تأثیر بگذارند. همچنین با فضای دکوراسیون داخلی زیبای شما همخوانی ندارند.

۸. گل و گیاه مصنوعی

گیاهان تقلبی یا مصنوعی برای نگهداری در خانه مناسب نیستند. این گیاهان نقش عمده‌ای در تقویت تعادل طبیعی جو مانند گیاهان واقعی ندارند. آن‌ها ممکن است همیشه گیاهان بدشانسی در فنگ شویی نباشند، اما می‌توانند کثیف شوند و در نتیجه انرژی را راکد نگه دارند.

اگر گیاهان مصنوعی زیادی در خانه خود قرار می‌دهید، به یاد داشته باشید که اغلب آنها را تمیز کرده و گرد و غبار را از آن‌ها پاک کنید. و فراموش نکنید زمانی که آن‌ها شروع به کهنه شدن کردند، آن‌ها را با موارد جدید جایگزین کنید.

نکات ضروری فنگ شویی برای خوش شانسی در خانه

یک فواره در داخل خانه خود قرار دهید زیرا یک منبع آب جاری نشان دهنده جریان پول در زندگی شما است.

درب ورودی خانه را به طور مرتب تمیز کنید تا قدرت فنگ شویی تولید شود و از انرژی خوب خانه استقبال کنید.

کریستال هایی با رنگ‌های طلایی به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید. آن‌ها بیشتر برای استقبال از فراوانی و خوش شانسی استفاده می‌شوند.

یک آینه رو به درب جلو قرار دهید زیرا انرژی مثبت را منعکس می‌کند و در برابر جریان انرژی منفی مقاومت می‌کند.

کارهای تعمیر و نگهداری را به زودی انجام دهید زیرا درها، پنجره ها یا راه پله‌های شکسته جریان انرژی مثبت را محدود می‌کند.

از گیاهان و بوته‌های خاردار در داخل خانه خودداری کنید و میوه‌های تازه مانند پرتقال و لیمو را در اتاق خواب نگه دارید تا رفاه را به ارمغان بیاورید.

تست روانشناسی شگفت انگیز برای سنجش میزان صبر و طاقت شما

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار