چاپ کد خبر: 142153
13 اردیبهشت 1403

نیمه کاره رها شدن طرح روکش آسفالت جاده ماهور میلاتی/ کسی هم پاسخگو نیست !

سالیانی است که بخش «ماهور میلاتی» از توابع شهرستان‌ ممسنی در استان فارس با وجود طبیعت بکر و زیبایی که داشته با محرومیت دست و پنجه نرم می کند و حتی این منطقه از دارا بودن جاده ای استاندارد که عرض کافی برای عبور و مرور باشد نیز محروم مانده است.

روکش جاده
به گزارش اول فارس ، با توجه به مطالبات مردمی در خصوص تعریض جاده دسترسی به ماهور میلاتی و وقوع حوادث رانندگی نظیر فوت جوان ۱۹ ساله و قطع نخاع شدن یک جوان ۱۶ ساله در این محور؛ مسوولان شهرستان در راستای برطرف کردن این مشکل طح روکش آسفالت جاده ماهور میلاتی را اجرایی کردند.

این در حالی است که در این طرح از سال ۱۳۹۸ کلنگ آن بر زمین زده شد و بعد از پنج سال عملیات اجرایی آن آغاز شد لازم به ذکر است که این طرح با همکاری دستگاه های مختلف شهرستانی وبسیج سازندگی سپاه در حال اجرا است.

پیشتر عنوان شده بود که طرح روکش آسفالت از «خومه زار تا میشان» اجرایی خواهد شد ، سپس با توجه به تغییراتی که شکل گرفت گفته شد ۱۸ لغایت ۲۰ کیلومتر از این مسیر روکش آسفالت خواهد شد، این در حالی است که پس از مدت ها این طرح از روستای «برمسیاه» آغاز شد ، البته با این قید که تنها یک خط از جاده روکش شود.

طرح روکش آسفالت در این محور مدت ها است که نیمه کاره رها شده و هیچ کس هم پاسخگوی مطالبات مردمی نیست ، البته لازم به ذکر است که حدود ۶ کیلومتر از این محور که از «روستای برمسیاه تا روستای مرغ» امتداد دارد توسط فرمانداری، بسیج سازندگی و راهداری شهرستان روکش آسفالت آن تکمیل شده اما همچنان شاهد هستیم که این روکش کیفیت لازم ، استاندارد های قانونی و ضخامت لازم را نداشته و به مرور زمان با استفاده های محلی از بین رفته است.

پیمانکار عامل توقف طرح روکش آسفالت در ماهور میلاتی است

فرماندار شهرستان ممسنی  در خصوص این مشکل گفت:مطالبه مردم در راستای برطرف کردن مشکلات محور مواصلاتی ماهور میلاتی برحق بوده و در تلاش هستیم تا این مشکل برطرف شود.

عبدالکریم انصاری مشکل اصلی توقف فعالیت طرح روکش آسفالت را پیمانکار عنوان کرد و افزود: پیمانکار با توجه به قراردادی که میان اداره راهداری و ویو منعقد شده است باید نسبت به تکمیل این طرح اقدام می کرد و حتی اگر مطالبات او تاکنون پرداخت نشده باشد نیز نباید عاملی برای توقف این طرح شود. وی تصریح کرد: در مورد این‌ موضوع از طریق مراجع قضایی به جد پیگیر هستم تا به حصول نتیجه برسم.منبع:خبرگزاری فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار