چاپ کد خبر: 126039
25 آبان 1402

هشدار آتش نشانی در پی وقوع تصادفات زنجیره ای در شیراز بارانی

۲ حادثه رانندگی در پی بارندگی‌ها از شامگاه گذشته شیراز رخ داد که یکی از این سوانح تصادف زنجیره‌ای بود و تعدادی از شهروندان مصدوم شدند.

تصادف

اخبار شیراز | اول فارس : مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز شامگاه پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: برابر بارندگی در بامداد گذشته وقوع دو سانحه رانندگی در محور کمربندی شیراز حوالی شهرک فرهنگیان به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله گروه های امداد و نجات و اطفای حریق برای یاری به حادثه دیدگان به کمربندی شیراز اعزام شدند.

هادی عیدی پور با بیان اینکه ۲ تصادف در شب بارانی در فاصله کمی از یکدیگر رخ داد، افزود: در تصادف نخست، قیچی کردن تانکر حمل گاز مایع (خالی)منجر به تصادف زنجیره ای و گیر کردن شخص زیر تریلی شده بود و در حادثه دوم نیز برخورد تریلی با ۲ خودرو سواری ۲ مصدوم را برجای گذاشت.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی شیراز که از سه ایستگاه ۱۴ ،۵ و ۱۷ همراه با پنج دستگاه خودرو به محل این حوادث اعزام و در محل حضور داشتند بلافاصله با ایمن سازی اولیه محل های عملیات همزمان نجات فرد گرفتار شده در زیر تریلی و ۲ سرنشین مصدوم در خودرو سواری حادثه دوم را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در این ۲ حادثه خوشبختانه هر سه مصدوم جان سالم به در بردند و آتش نشانان آنها را به نیروهای اورژانس تحویل و به مرکز درمانی انتقال دادند.

عیدی پور با اشاره به عملیات پیشگیری آتش نشانان برای جلوگیری از بروز سوانح احتمالی دیگر گفت: نیروهای آتش نشانی پس از نجات افراد کار تخصصی خود را آغاز کردند و به ایمن سازی محل وقوع حادثه پرداختند تا از وقوع آتش سوزی یا سوانح رانندگی دیگر در شب‌های بارانی جلوگیری شود.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش باران در بیشتر محورها و لغزندگی سطح جاده ها، ضمن پرهیز از سفرهای درون و برون شهری غیرضروری با سرعت مطمئنه در خیابان ها و جاده ها حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار