چاپ کد خبر: 130751
15 دی 1402

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با سود صفر و اقساط ۴۸ ماهه از بانک سینا

شرایط دریافت وام 300 میلیونی با سود صفر و اقساط 48 ماهه از بانک سینا

بانک سینا با هدف کمک به اقشار متوسط و خاص جامعه طرح تسهیلاتی به نام «آفتاب» را تدارک دیده است.گروه هدف بانک سینا در حوزه بانکداری اجتماعی، اشخاص شامل افراد حقیقی، کارگران، پیشه‌وران، روحانیون، مددجویان، دام‌پروران، رانندگان (کامیون، تاکسی و سواری)، عشایر، اهل سنت و حوزه مساجد است.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه با هدف استفاده اعضای نظام مهندسی، گروه مساجد، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، گروه پیشه وران، مددجویان، دامپروران، روحانیون، رانندگان کامیون، تاکسی و سواری و همچنین گروه عشایر این طرح تسهیلاتی را ایجاد کرده است.

گفتنی است، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات آفتاب هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. به منظور درخواست این تسهیلات باید بعد از سپرده گذاری، مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یک تا ۱۲ ماه در حساب نگهداری شود.

افراد با توجه به میانگین حسابی که ایجاد می‌کنند، این وام را دریافت خواهند کرد.

براساس اطلاعات موجود، در کل مبلغ این تسهیلات از ۳۰۰ میلیون تومان بالاتر نمی‌رود. دوره بازپرداخت این تسهیلات انتخابی بوده و بین شش تا ۴۸ ماه تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که تسهیلات این طرح بدون سود بوده و کارمزد آن نیز صفر است.

با توجه به شرایط فوق، یعنی حداکثر مبلغ وام و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط این تسهیلات ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات هم به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

مواردی که متقاضیان طرح تسهیلاتی آفتاب باید بدانند

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، امکان واگذاری این طرح به دیگران را خواهند داشت. ضمنا دارندگان حساب طرح آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی را داشته و با واریز و برداشت وجوه خود به این کارت می‌توانند میانگین موجودی را متعادل کنند.

ضرایب طرح پرداخت وام در طرح تسهیلاتی آفتاب بانک سینا :

شرایط دریافت وام 300 میلیونی با سود صفر و اقساط 48 ماهه از بانک سینا

۶ ترفند جالب که از سیاه شدن موز جلوگیری می کند

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امید دوشنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

یک ساعت دارم فکر میکنم چجوری ۶/۸۱۸/۱۸۲ ضرب در ۴۸ میشه ۳۰۰ تومن چجوری حساب میکنن اینقدر دقیق در میارن دمشون گرم

آخرین اخبار