چاپ کد خبر: 119887
10 شهریور 1402

پرداخت وام فوری بدون ضامن و ۶.۵ میلیون تومان کمک معیشتی به ایثارگران

پرداخت وام فوری بدون ضامن و 6.5 میلیون تومان کمک معیشتی به ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال براساس دهک‌بندی‌های صورت گرفته به ایثارگران مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک معیشتی داده می‌شود.

به گزارش اول فارس ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت خدمت» که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص دستاوردهای بنیاد طی این مدت باید به مسائلی مانند کاهش نرخ بیکاری، دریافت وام و زمین توسط ایثارگران از جنبه حمایتی خانواده ها اشاره کنم.
وی افزود: همچنین در خصوص تسهیلات ( وام ) نیز می‌توان به بحث دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها و همچنین حوزه‌های فرهنگی که بانی امر ترویج هستند پرداخت.

قاضی‌زاده ادامه داد: امسال براساس دهک‌بندی‌های صورت گرفته به ایثارگران مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک معیشت داده می‌شود.

تسهیلات ( وام ) فوری؛ بدون ضامن و وثیقه

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مهم‌ترین اقدام ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران وادار کردن دیگران به اقدام است، تصریح کرد: ما شورای ترویج ایثار و شهادت را جدی گرفتیم و جلسات  مرتب در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا مجلس یک درصد از اعتبارات جاری کشور را به شورای ترویج ایثار و شهادت اختصاص داده و آیین‌نامه آن را تصویب کرده تا این شورا به یک نهاد رسمی و قوی تبدیل شود. آثار آن را در میدانی مانند مراسم اربعین می‌بینید که توسط همه دستگاه‌ها و نهادها در حال اجرا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همه حوزه‌ها، ادارات کل و مؤسسات ما کارنامه نسبتاً قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته دارند. دوستان ما این ۲ سال را با هشت سال قبل مقایسه می‌کنند که نشان‌دهنده رشد سریع بخش‌های مختلف است. به عنوان مثال در زمینه ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران به خصوص والدین شهدا که سن بالایی دارند و ما نگران این هستیم آنان از بین ما بروند، دوستان ما در ۲۰ ماه گذشته معادل ۴۰ سال قبل خاطرات را ضبط و ثبت کرده‌اند.

قاضی‌زاده افزود: بعد از جنگ تحمیلی حدود ۴۳ هزار خاطره از ایثارگران و خانواده آنان ثبت شد اما طی ۲ سال در دولت آیت‌الله رئیسی ۴۵ هزار خاطره به ثبت و ضبط رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار ما حمایت و تلاش برای ظرفیت‌های مردمی است، گفت: حدود ۷ هزار یادواره شهدا توسط مردم، طی یک سال برگزار شده و ما در کنار مردم قرار گرفته‌ایم.

خبر خوش تخصیص کارت اعتباری خرید با تخفیف ۳۰ درصدی به ایثارگران

پرداخت وام به ایثارگران طی ۷۲ ساعت در صندوق قرض الحسنه شاهد

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه با سود بالا به اجاره نشین ها

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

برات‌عباسی‌ پنجشنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۲۶

باسلام کاش‌‌می‌شد شما راپیداکردباشما درددل کردببینیدبی عدالتی پارتی‌بازی چه بروز ایثارگران اورده‌ شما برب دفترتان رابروی ایثارگران‌بازکنیدچندباربرای‌‌دیدن‌شما‌هزارکیلومترراه آمدم ولی افسوس

محمدی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

سیراز گشنه خبر نداره

جانباز یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۳۳

کاش سردبیران محترم جراید قدم رنجه میکردند وبدون اطلاع قبلی به بنیاد مناطق سرمیزدند آنوقت قلم بدست می‌گرفتند و می‌نوشتند

جانباز یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۲۹

سلام اگریکنفر از جامعه هدف راضی بؤد از عملکرد آقایان مسعول یعنی کارشان خوب است …درشعاردادن رتبه نخست را دارند ..ملت این شعارها را می‌خوانند فکر میکنند که ایثارگران درنازونعمت هستند..

تیثارگذ شنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

کو وام کو این همه شعار میدین عمل کو غفز وعده بسه دیگه

جانباز جمعه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

هر میگید دورغه .از شما کذاب تر وجود نداره . فقط اسم ایثارگران را خراب کردید . خدت ازتون نگذره .

آخرین اخبار