چاپ کد خبر: 115889
14 تیر 1402

واکنش شدید فرماندار لامرد به اخراج نیروهای بومی از منطقه ویژه اقتصادی

فرماندار لامرد نسبت به اخراج نیروهای حراست منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان واکنش نشان داد.

منطقه ویژه اقتصادی
به گزارش اول فارس ، احمد خضری امروز در لامرد، اظهار داشت: تلاش همه مسوولان شهرستان لامرد برای به کارگیری نیروهای بومی در سطوح مختلف صنایع مستقر در شهرستان است و اخراج فرزندان ما در هر قسمتی به صلاح بنگاه‌های اقتصادی مستقر در این شهرستان نیست.

فرماندار لامرد با انتقاد شدید از مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: اخراج فرزندان ما در پست های زیرمجموعه شما به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و در اولین جلسه شورای تامین شهرستان به این مسئله رسیدگی خواهد شد.

خضری ادامه داد: صنایع مستقر در شهرستان باید برای بخش های مختلف خود، استفاده از نیروهای بومی را در اولویت خود قرار دهند چراکه حضور نیروهای بومی که سرمایه های ما هستند موجبات ایجاد امنیت و همراهی مردمی را فراهم خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، چندی پیش و با اقدام مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد، چند تن از کارکنان این واحد اخراج شده اند که واکنش های مختلفی را در سطح شهرستان لامرد به همراه داشته است.

مدیر واحد این حراست که از نیروهای بومی شهرستان لامرد نیست و تهران نشین می باشد،  شنیده شده است بخشی از مطالبات سال گذشته کارکنان واحد حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد هنوز پرداخت نشده است.”منبع:خبرگزاری فارس”

فیلم غارت گنجینه بزرگ از مقبره شاهان انشان در بیضای فارس 

مُچ تعمیرگاهی که قطعات خودرو شیرازی ها را می دزدید گرفته شد

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 ورود به کانال تلگرام 

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

ورود به کانال روبیکا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار