چاپ کد خبر: 70398
13 دی 1400

پرداخت وام قرض الحسنه فوری در طرح “حمایتی ” بانک مهر ایران

طرح حمایتی فرد حقیقی برای آن دسته از مشتریانی طراحی گردیده است که خواستار استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک در زودترین زمان ممکن می باشند.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی بانک مهر یاران ، در حالت عادی، مشتریان بانک، جهت استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد ۳ ماهه حساب می باشند . این طرح با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی برای هر شعبه، برای افرادی که فرصت ایجاد میانگین را ندارند، مطلوب بوده که متقاضیان با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، تمام یا بخشی از مشکلاتشان، مرتفع می گردد.

طر حمایتی

در این طرح، متقاضی با تودیع معادل درصدی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود به صندوق اجتماعی شعبه حسب انتخاب خود (۴۰% یا ۵۰% یا ۵۵ %) از هم افزایی همزمان بانک متناسب با مبلغ تودیعی ایشان در صندوق موصوف(۶۰% یا ۵۰% یا ۴۵ % ) برخوردار می گردد. متعاقباً متقاضی پس از سپری شدن مدت انتظار تعیین شده برای تسهیلات، پس از تکمیل پرونده خود، از تسهیلات طرح “حمایتی فرد حقیقی” تا سقف فردی ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند می گردد.
  شرایط طرح “حمایتی فرد حقیقی”:  
  • مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به میزان معادل درصدی از مبلغ تسهیلات مدنظر حسب انتخاب خود می باشد.

  • مدت بازپرداخت جهت دریافت تسهیلات، حداکثر ۳۶ ماه می باشد. 

  • سقف تسهیلات فردی قابل اعطا در طرح حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

  • نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقی از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه۲% در سال و از محل منابع بانک۴ % در سال می باشد.

  • آزادسازی مبلغ تودیعی مشتری پس از انقضا و تسویه تسهیلات امکان پذیر می باشد.

  • قابلیت دریافت تسهیلات مجدد پس از تسویه تسهیلات دریافتی در صورت عدم برداشت مبلغ تودیعی با حمایت ۵۰% بانک و بدون طی مدت انتظار مجدد امکان پذیر است.

  • شرکت در طرح “حمایتی فرد حقیقی” برای کلیه افراد با رعایت سقف فردی امکان پذیر است.

متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هریک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر کشور و تکمیل فرم های طرح ، از مزایای این طرح بهره مند گردند.
  
  مثال  
مشتری با مراجعه به شعبه و اطلاع از شرایط ” طرح حمایتی فرد حقیقی” خواستار استفاده از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ ماهه می باشد. به همین منظور با تأمین مبلغ ۵۰ میلیون تومان در حساب پس انداز خود ، اقدام به تکمیل فرم های طرح یادشده می نماید و شعبه بموجب درخواست یادشده، نسبت به انتقال مبلغ ۵۰میلیون تومان به صندوق اجتماعی شعبه اقدام می نماید. با توجه به شروع مدت انتظار از زمان انتقال، مشتری نسبت به تکمیل پرونده تسهیلاتی خود اقدام نموده و پس از اتمام دوره انتظار، شعبه در صورت تکمیل بودن پرونده، نسبت به واریز تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل منابع بانک با کارمزد ۴ % و ۵۰ میلیون تومان از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه با کارمزد ۲ % در حساب پس انداز ایشان با بازپرداخت ۳۶ ماهه اقدام خواهد نمود. 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

واقعا مسخرس

ناصرطاهری شنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

سلام حداکثر ده میلیون میخوام وام فوری جهت خرید گوشی برای تولد همسرم، راهنمائی کنید

فاطمه کاظمی سه شنبه , ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰:۴۹

وام ۱۰۰ملیونی فوری

آخرین اخبار