چاپ کد خبر: 76495
10 اسفند 1400

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی خود اشتغالی با سود پایین به فعالان «فاوا»

وام 9
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس اعلام کرد: تسهیلات وام خود اشتغالی به فعالان حوزه «فاوا» به ازای هر نفر اشتغال از یکصد میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش اول فارس، «حمید سلیمان پور»، امروز (سه شنبه ۱۰ اسفند) با اشاره به افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه «فاوا» در جمع خبرنگاران گفت: سقف تسهیلات وام خود اشتغالی به فعالان حوزه «فاوا» به ازای هر نفر اشتغال از یکصد میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه و ارتقای خدمات حوزه فناوری اطلاعات و با هدف حمایت از پروژه ها، طرح های مولد اشتغال پایدار و توسعه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در قالب تسهیلات وام و با شرایط مناسب اعطا می کند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه «توان آفرین» به نشانی tavanafarin.ito.gov.ir در قسمت بند «الف» ثبت نام و کسب اطلاعات کنند.

سلیمان پور اعلام کرد: این وام با بهره پایین، بازپرداخت ۳۶ ماهه و  یکسال دوره تنفس اعطا می شود و درخواست ها در کمیته تخصصی با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس بررسی خواهد شد و در صورت تایید اولیه برای تصویب نهایی به کمیته استانی بند «الف» تبصره ۱۸ به ریاست معاون استاندار و دبیری اداره کل امور اقتصاد و دارایی فارس ارجاع خواهد شد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار