چاپ کد خبر: 110950
16 اردیبهشت 1402

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

هواشناسی فارس باغ ارم

اداره کل هواشناسی استان فارس پیش بینی جدید آب وهوای استان فارس را منتشر کرد.

به گزارش اول فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد:‌ با توجه بررسی  نقشه های هواشناسی هوای این استان  تا ۱۸ اردبیهشت ماه جوی پایدار دارد اما روزهای ۱۹ و ۲۰ همین ماه در برخی نقاط و مرکزفارس  رگبار بهاری پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس، روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این سامانه از بعد از ظهر سه شنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز می شود و تا چهارشنبه ادامه دارد.

مسعود حقیقت اضافه کرد: این جو ناپایدار در نیمه شمالی، غربی ٰ‌و برخی نقاط مرکزی استان همراه با افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده و ضعیف باران و گاهی وزش شدید باد در نیمه شمالی پیش بینی شده است.

پیشتر نیز اداره کل هواشناسی فارس در اطلاعیه سطح زرد نسبت به وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی استان در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه هشدار داده بود.

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا 1402/02/20 پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا 1402/02/20 پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا 1402/02/20 پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا 1402/02/20 پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای شهرستان های فارس تا 1402/02/20

دو عکس زیرخاکی از قدیم قدیمای شیراز ؛ کی میدونه کجای شیرازه؟

فال حافظ امروز ۱۸ اردیبهشت با تفسیر زیبا و دقیق /ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار