چاپ کد خبر: 117499
9 مرداد 1402

پی بردن به شخصیت افراد با توجه به شکل پای آنها

آیا می‌دانستید شکل پای شما می‌تواند شخصیت شما را درست مانند یک طالع بینی بیان کنند. به نظر شما این شخصیت شناسی تا چه حد صحیح است؟ همراه ما باشید.

تست‌های شخصیت شناسی از روی اجزای بدن، مانند انگشتان دست و پا، یکی دیگر از انواع تست‌های شخصیت شناسی جذاب و سرگرم کننده است. حالا خوب به پاهای خود نگاه کنید. پای شما چه شکلی است؟

تست شخصیت شناسی

شخصیت شناسی با شکل پا

پای رومی
در این شکل پا، سه انگشت اول با همان ارتفاع بزرگ‌ترین انگشتان پا هستند و دو انگشت دیگر به ترتیب نزولی قرار دارند. افراد با این شکل پا زندگی متعادل و متناسبی دارند. آنها وفادار، برونگرا، شجاع و کاریزماتیک هستند. آنها عاشق گذراندن وقت با عزیزان خود هستند و هر کاری برای آنها انجام می‌دهند.

پای مربعی
پای مربعی نادرترین نوع شکل پا است. در این شکا از پا تمام انگشتان پا از یک ارتفاع برخوردارند. این شکل پا نشان می‌دهد که شما بسیار نرم، عملی، آرام و منطقی هستید. وقتی نوبت به تصمیم گیری‌های حیاتی می‌رسد، تحلیل می‌کنید و زمان می‌گذارید و هرگز تصمیمات عجولانه ای نمی‌گیرید.

پای شعله‌ای
اگر انگشت اشاره (انگشت دوم) کمی بلندتر از بقیه چهار انگشت شما باشد، شما ذهنیت خلاقی دارید، ورزشکار، برون گرا و مشتاق به زندگی هستید، البته گاهی اوقات هم می‌توانید واقعاً ریسک پذیر و بی پروا باشید.

پای کشیده
پای کشیده به این معنی است که شست پا (انگشت اول) بلندترین انگشت پا است و از چهار انگشت دیگر فاصله زیادی دارد. این شکل پا نشان می‌دهد که شما فردی مستقل و ماجراجو هستید، مرز بندی‌ها را چه در زندگی حرفه‌ای و چه در زندگی شخصی دوست ندارید.

 

مطلب پیشنهادی:

۱۰ گیاه گلدار مقاوم مخصوص نگه داشتن در آپارتمان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار