چاپ کد خبر: 144135
4 خرداد 1403

چند راه حل برای مشکلات رایج ورود به اینستاگرام

چند راه حل برای مشکلات رایج ورود به اینستاگرام

مشکل ورود به اینستاگرام یکی از مسائل شایع در استفاده از این اپ است و دلایل مختلفی نیز دارد. با این مقاله از اول فارس همراه باشید تا به روش‌های مختلف برای رفع این مشکل بپردازیم.

حل مشکلات رایج برای ورود

احتمالا اگر شما نیز از کاربران اینستاگرام باشید، ممکن است تاکنون با  پیام  sorry there was a problem with your request یا به فارسی «مشکلی در درخواست شما وجود داشت» مواجه شده باشید، برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام پس از دیدن این پیام، همراه ما باشید.

حل مشکلات رایج برای ورود

پیش از آن‌که به سراغ راه‌حل‌های پیچیده‌تر برویم، بهتر است نگاهی به راهکارهای ساده بیندازیم که شاید مشکل را بدون نیاز به مراحل بیشتر برطرف کنند. برای مثال، ری‌استارت کردن لپ‌تاپ یا موبایل، که در بسیاری از مواقع بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری مشکل را حل می‌کند. با انجام این کارهای ساده، ممکن است از نیاز به راه‌حل‌های پیچیده‌تر بی‌نیاز شوید. در ادامه چند مورد از راهکارهای فوری ولی با جوابدهی بالا را بررسی می‌کنیم.

  • در مرحله اول سعی کنید اینستاگرام خود را همواره آپدیت نگه دارید و برای مشکل ورود به اینستاگرام با فیلترشکن، سعی کنید از نرم‌افزارهای تغییر IP معتبر استفاده کنید. در برخی شرایط ورود مدام و با IP‌های متفاوت، باعث ایجاد محدودیت از سمت اینستاگرام می‌شود.
  • مشکلات تایپی مثل بزرگ و کوچک بودن حروف نیز می‌تواند باعث ایجاد اختلال در ورود به اکانت شود. به این موضوع دقت کنید و پسورد صحیح خود را در جای امنی ذخیره کنید.
  • گاهی اوقات با فعالیت بیش از حد کاربر مثل مدام لایک کردن و… محدودیت‌هایی برای اکانت‌ها ایجاد می‌شود که در نهایت منجر به محدودیت موقت اکانت خواهد شد. در صورت مواجه با این شرایط ممکن است نتوانید وارد اکانت خود شوید. در نظر داشته باشید در بیشتر مواقع، محدودیت شما صرفا برای لایک و اعمال این‌چنینی است و تاثیری روی ورود و خروج شما روی اکانت ندارد.
  • در برخی شرایط مشکل ورود به اکانت به دلیل ایراد در سرورهای ایسنتاگرام است. این مشکل را می‌توانید با مراجعه به سایت Downdetector بررسی کنید.

علاوه بر روش‌های ذکر شده، شما می‌توانید یک‌بار اپ را روی گوشی خود غیرفعال یا حذف نصب کنید. این موضوع نیز می‌تواند مشکل ورود را برای شما حل کند.

برای انجام این‌کار مراحل زیر را پیش‌رو دارید:

اگر گوشی شما اندرویدی است، پس از ورود به بخش ‌setting، راهی Apps شوید و با انتخاب اینستاگرام روی یکی از گزینه‌های Disable یا  Force stop بزنید. به این ترتیب می‌توانید برنامه به صورت موقع یا دائم متوقف کنید. در صورت انتخاب گزینه Disable باید مجدد برنامه را نصب کنید.

 

اگر صاحب گوشی آیفون هستید، کافی‌ست انگشت خود را چند لحظه روی آیکون برنامه نگهدارید و سپس گزینه Remove App را بزنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

اینستاگرام کاربران زیادی در سراسر جهان دارد به همین جهت از زبان‌های مختلف با توجه به نیاز کاربران خود استفاده می‌کند. زبان فارسی نیز یکی از زبان‌هایی است که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شود. حال اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است و در ورود به اینستاگرام دچار مشکل شدید، بهترین راه ری‌استارت کردن گوشی است. پس از انجام این کار می‌توانید مجدد از گوشی و برنامه استفاده کنید. اما اگر پس از ری‌استارت کردن باز هم نتوانستید وارد برنامه شوید، ممکن است مشکلات دیگری وجود داشته باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با صفحه سفید

حل مشکل ورود به اینستاگرام با صفحه سفید

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می‌شوند، مواجهه شدن با صفحه سفید است، بنابراین با ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به رفع این مشکل بپردازیم. سفید شدن صفحه اینستاگرام دلایلی مختلفی دارد، برای مثال ممکن است سرور اصلی دچار مشکل باشد، یا اتصال شبکه ضعیف باشد، همچنین پر بودن فضای ذخیره‌سازی یا حتی قدیمی بودن نسخه اینستاگرام شما نیز می‌تواند باعث سفید شدن صفحه اینستاگرام شود. برای حل این مشکل، ابتدا بررسی کنید که آیا اینستاگرام شما دی‌اکتیو است یا خیر.

بررسی دی‌اکتیو بودن اینستاگرام

برای بررسی دی‌اکتیو بودن اینستاگرام، بهتر است از یک اکانت دیگر استفاده کنید. به این ترتیب با یک سیستم دیگر اکانت خود را سرچ کنید تا ببینید اکانت شما قابل جست‌وجو هست یا خیر. به این ترتیب می‌توانید از دی‌آکتیو بودن اکانت‌تان مطمئن شوید. همچنین می‌توانید با یک دستگاه دیگر تلاش کنید تا وارد اکانت خود شوید و به این ترتیب از سلامت اکانت خود اطمینان حاصل می‌کنید. در صورت دی‌اکتیو نبودن اکانت باید نکات دیگر را بررسی کنید.

به سراغ سایر دلایل سفید شدن صفحه اینستاگرام می‌رویم. در ادامه و برای رفع این مشکل می‌توانید اینستاگرام خود را آپدیت کنید. اگر دستگاه شما قابلیت دریافت اپدیت‌های جدید گوشی خود را ندارید، بهتر است اقدام به خرید گوشی جدید کنید. همچنین می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را پاک کنید. به این ترتیب سرعت اجرای برنامه را تا حد زیادی بالا خواهید برد.

بررسی دی‌اکتیو بودن اینستاگرام

با توجه به اینکه در بسیاری از شرایط به دلیل مشکل و اختلال در شبکه اینترنت ورود به اینستاگرام با مشکل مواجه می‌شود، در نهایت برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام می‌توانید شبکه خود را عوض کنید و به جای Wi-Fi از داده تلفن همراه استفاده کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام با شماره تلفن

مشکل ورود به اینستاگرام با شماره تلفن

یکی از روش‌‌های استفاده از اینستاگرام، ورود با استفاده از شماره تلفن است. در واقع اگر نمی‌توانید با استفاده از یوزرنیم و پسورد وارد اکانت خود شوید، بهتر است از شماره تلفن استفاده کنید. برای این‌کار باید شماره خود را از قبل تعریف کرده باشید. پس از ورود به بخش Accounts Center راهی  Personal details شوید و در این قسمت شماره تماس خود را مشاهده کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام با شماره تلفنمی‌توانید از همین بخش شماره خود را تعویض کنید. به کمک این روش مشکل ورود به اینستاگرام در آیفون و در کامپیوتر قابل حل است.

روش دیگر برای استفاده از شماره تلفن

یکی دیگر از روش‌های رفع مشکل ورود به اینستاگرام، تغییر شماره همراه است. برای انجام این کار پس از تغییر شماره تلفن در پروفایل خود، مطابق تصویر زیر وارد صفحه ورود یوزرنیم و پسورد شوید. روی گزینه Get help signing in یا  Forgot Password بزنید و درون کادر شماره تماس خود را وارد کنید. در ادامه برای شما یک پیامک ارسال می‌شود و با وارد کردن آن، می‌توانید با شماره جدید وارد شوید. این روش یکی از بهترین راه‌کارها برای رفع مشکل ورود اینستاگرام در کامپیوتر محسوب می‌شود.

مشکل ورود به اینستاگرام وب

مشکل ورود به اینستاگرام وب

ممکن است پس از بررسی‌های مختلف به این نتیجه برسید که مشکل ورود به اینستاگرام شما ربطی به VPN و سایر موضوعات ندارد. در این زمان یکی از بهترین کارهای استفاده از یک دستگاه دیگر است. برای مثال اگر با ورود به اینستاگرام تحت وب مشکل دارید، می‌توانید از گوشی استفاده کنید و برعکس. همچنین می‌توانید با ری‌استارت کردن گوشی نیز شانس خود را برای ورود به اپ امتحان کنید.

تغییر رمز عبور

در نهایت آخرین روش برای حل مشکل ورود به اینستاگرام، تغییر رمز عبور است. این روش به خصوص برای اینستاگرام تحت وب مفید است. برای انجام این‌کار از طریق سایت یا اپ موبایل وارد بخش تغییر رمز عبور شوید. سپس ابتدا رمز عبور قدیمی و بعد رمز عبور جدید خود را وارد کنید. اگر رمز عبور قدیمی خود را به یاد ندارید از گزینه  Get help signing in یا  Forgot Password استفاده کنید.

بهترین گوشی موبایل بازار

سخن پایانی

در این مقاله به همه روش‌های ممکن برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام پرداختیم. اگر برای استفاده از اینستاگرام نیاز به خرید گوشی دارید، بهتر است بهترین گوشی موبایل بازار را نیز بررسی کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمند است نظرات و تجربیات خود در استفاده از این روش‌ها را با ما و سایر کاربران اول فارس از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

چرا مشکل ورود به اینستاگرام دارم؟
برای این مشکل دلایل زیادی وجود دارد. برای مثال ممکن است اکانت شما دی‌اکتیو باشد، یا شبکه اتصال ضعیفی داشته باشید. در این مقاله به دلایل مختلف برای این موضوع پرداختیم.
چرا پیام «مشکلی در درخواست شما وجود داشت» را می‌بینم؟
از دلایل احتمالی این موضوع می‌توان به غلط تایپی در وارد کردن رمز عبور و نام کاربری، دی‌اکتیو شدن اکانت، یا ورود مداوم از دستگاهی بجز گوشی خود اشاره کرد. منبع: taplink ، دیجی کالا مگ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار