چاپ کد خبر: 48366
30 اسفند 1399

چگونگی فعالیت ستاد‌های اسکان فرهنگیان در ایام نوروز

اسکان

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ آقای گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط اسکان فرهنگیان در نوروز و خطرات احتمالی ابتلا به کرونا، اظهار داشت: امسال به لحاظ ناپایداری اوضاع کرونا و در راستای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان عزیز، در هیچ کدام از پایگاه‌های اسکان مدارس در سراسر کشور، پذیرش مسافران نوروزی را در دستور کار وزارت آموزش و پرورش نخواهیم داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه همه چیز مشروط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: البته تعداد ۴۰۱ خانه معلم، با دارا بودن ۱۷ هزار تختخواب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشروط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهر‌هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجوز مسافرت‌ها را صادر کند، از سوی آموزش و پرورش، آماده ارایه خدمات رفاهی خواهد بود.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر چه توصیه و تاکید آموزش و پرورش، به لحاظ مبارزه با شیوع کرونا ویروس، در خانه ماندن و پرهیز از سفر است.
آقای کریمی فر در پاسخ به سؤالی درباره هزینه درمان فرهنگیان مبتلا به کرونا گفت: هزینه درمان فرهنگیان مبتلا به کرونا در صورتی که عضو بیمه تکمیلی درمان باشند، برابر تعهدات درمانی، پرداخت می‌گردد.
وی ادامه داد: همه هزینه‌های بستری و کلینیک بیماران کرونایی فرهنگی بدون سقف مبلغ پرداخت می‌شود.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: سه نوع تعرفه برای این پرداخت وجود دارد، تعرفه بیمارستان دولتی، بیمارستان خصوصی و بیمارستان عمومی غیردولتی که برابر این تعرفه‌ها هزینه بستری و کلینیک بیماران از جمله کرونایی پرداخت می‌شود.
قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی و تخصصی، هزینه‌های اروتز و پروتز، پرداخت هزینه بیماران و دارو‌های خاص، هزینه کامل پیوند طبیعی اعضا با تأیید انجمن‌های تخصصی مربوطه، هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی صرفا برای زوجین نازا، هزینه‌های کامل ویزیت پزشکان بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان به همه فرهنگیان بیمه شده و افراد تحت تکفل به شکل آنلاین ارائه خدمات می‌دهد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار