چاپ کد خبر: 29938
23 خرداد 1399

کارزار درخواست تایید اعتبارنامه تاج‌گردون خطاب به رهبر انقلاب منتشر شد

به گزارش اول فارس، درپی ارجاع اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران وباشت به کمیسیون تحقیق اعتبار نامه مجلس شورای اسلامی،جمعی از فعالین اجتماعی با انتشار یک کمپین جمع آوری امضا ،خظاب به رهبر انقلاب چنین نوشته اند:

درخواست تایید اعتبارنامه دکتر تاج‌گردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام الله ظله الوارف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

سلام علیکم
احتراماً ما، جمعی از شیرمردان و شیرزنان خطه شهیدپرور و ولایت‌مدار زاگرس و دنا که همواره در همه دوره‌ها با جان و دل به عهد خود در پاسداری از اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بودند، مرقومه‌ای از درد و دل این عشایر زجرکشیده را خدمتتان ارسال می‌کنیم.
حضرت آقا، همانگونه که مستحضر هستید عشایر این خطه از اوایل انقلاب تا کنون زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه‌ی شما از آرمان‌های بلند انقلاب دفاع کرده و همیشه با تمام وجود در صحنه بوده و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.
رهبر عزیزم، مردم محروم این دیار در تاریخ انتخابات کشور به واسطه‌ی آن که نظام، کشور و امنیتشان را دوست داشتند همیشه جزو چند استان برتر در خصوص درصد مشارکت در انتخابات بوده‌اند و این افتخاری است برای سربلندی این مردم محروم.
حضرت آقا، همانگونه که استحضار دارید آقای غلامرضا تاج‌گردون در سه دوره‌ی گذشته‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حداکثر آرا منتخب این مردم بوده و هستند که به دلیل شور انتخاباتی در این خطه زیر ذره‌بین دقیق شورای محترم نگهبان قرار گرفتند و هر بار سربلند از این آزمون بیرون آمدند.
ولی متأسفانه در چند هفته‌ی اخیر و در جریان تأیید اعتبارنامه‌ی نمایندگان ملت، چند نماینده‌ی محترم اسنادی را برای شورای محترم نگهبان ارسال نموده‌اند که بعد از بررسی دقیق باز هم نماینده‌ی مردم شریف گچساران و باشت بدون هیچ شک و شبهه‌ای تأیید شدند.
حال آن نمایندگان بدون احترام به رأی مردم محروم این دیار و نیز فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: «میزان رای ملت است»، و همچنین فرمایش گهربار حضرتعالی که فرمودید: «رأی مردم حق الناس است، هرکه را ملت انتخاب کرد بنده هم از رأی مردم دفاع خواهم کرد و پشت رأی مردم خواهم ایستاد»، به دنبال نظرات شخصی خویش هستند تا با ظلم در حق آرای این مردم و نیز نماینده‌ی دلسوزشان بدون در نظر گرفتن رأی شورای نگهبان در این خصوص، دوباره معترض شده و اعتبارنامه‌ی ایشان را به کمیسیون تحقیق و تفحص ارسال که انشالله از این کمیسیون هم سربلند بیرون خواهند آمد.
حال مردم زجرکشیده و محروم گچساران و باشت از شما رهبر فرزانه عاجزانه خواهانیم جلوی وقایع پیش‌آمده را بگیرید تا انشالله دشمنان قسم‌خورده‌ی این نظام نتوانند از موضوع پیش‌آمده سوء استفاده کنند و حق این مردان و زنان عشایر که چند سالی با نمایندگی دکتر تاج‌گردون به واسطه‌ی خدماتی که این نظام و انقلاب به آن‌ها داده شده است، پایمال گردد و شیرینی و حلاوت برکات نظام مقدس به کامشان تلخ گردد.
در پایان دست دعا به درگاه باری تعالی دراز می‌کنیم و از خداوند منان برای شما رهبر فرزانه طلب عمری با عزت همراه با صحت و سلامتی و نیز سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

این کارزار در سایت زیر منتشر شده  است

کارزار درخواست تایید اعتبار نامه تاجگردون

رونوشت:
• ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر قالیباف
• دبیر محترم شورای نگهبان، آیت الله جنتی
• ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار