چاپ کد خبر: 111911
27 اردیبهشت 1402

کشف انبار ۱۶۰۰۰ میلیارد تومانی شکر احتکار شده در کوار فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس شهرستان کوار انبار احتکار شکر به ارزش یک تریلیون و ۱۶۰ میلیارد ریال را در کارخانه قند کوار کشف کردند.

کشف انبار 16000 میلیارد تومانی شکر احتکار شده در کوار فارس
به گزارش اول فارس از  کوار، سردار یوسف ملک‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی کوار با تحقیقات فنی و تخصصی، از نگهداری و احتکار شکر در انبار کارخانه قند مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با کسب مجوز قضائی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۶۴۴هزار کیلوگرم شکر که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود را کشف و توقیف نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، یک تریلیون و ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

افشار شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

دولت انقلابی

اثیر شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

مال حضرات خودشونه. هیچی نمیشه. ۴ رسال رشوه بعنوان هدیه میدن و شهرها رو آزاد میکنن. طرز اداره این مملکت همینطور بوده تا من یادم میاد. فقط خبر یه چیزی رو میدن. دیگه خبر ی از نتیجه کار نیست که نیست

آخرین اخبار