چاپ کد خبر: 1186
30 مهر 1397

گزینه های نهایی استانداری فارس، جانشین تبادار در فارس کیست؟

 گزینه های نهایی استانداری فارس : فریدون همتی استاندار فعلی هرمزگان از جمله گزینه های مطرح استانداری فارس بود که انتصاب او به عنوان استاندار فارس فعلا منتفی شده است.
به گزارش اول فارس حسب بازنشسته بودن اسماعیل تبادار ، کرسی استانداری فارس نیز از جمله پست های مدیریتی است که وزارت کشور باید تا قبل از ۲۴ آبان ماه فردی را به عنوان مدیر ارشد دولت در فارس معرفی کند.
خبراهای رسیده به اول فارس حاکی است ،فریدون همتی استاندار فعلی هرمزگان از جمله گزینه های مطرح استانداری فارس بود که انتصاب او به عنوان استاندار فارس فعلا منتفی شده است.
سایت شیرازه در گزارشی  از عدم تمایل دو نماینده فارس در مجلس یعنی رحیم زارع و فرج الله رجبی هم که نام آنها به عنوان گزینه های استانداری مطرح می شد خبر داده است این گزارش  حاکی ا ز آن است که دو نفر از معاونان وزرای دولت «سیدسلمان سامانی و خیراله خادمی» گزینه های جدید وزارت کشور برای کرسی استانداری فارس است
با توجه به اینکه  سیاست وزارت کشور انتخاب فردی غیر بومی برای استانداری فارس است برخی گزارشات تایید نشده حاکی است از یکی از مدیران کل غیر بومی  استان فارس که نزدیکی زیادی نیز با دولت دارد جهت تصدی استانداری فارس دعوت گردیده ولی منبع مستقلی تاکنون این خبر را تایید نکرده است و پیگیری” اول  فارس ” حاکی است شانس مدیرکل مذکور کمتر از سایر گزینه ها نیست.
سیدسلمان سامانی سخنگو و قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استانها است. وی  متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک دکترا دندانپزشکی و دانشجوی دکترای حقوق عمومی در دانشگاه تهران می باشد.خیراله خادمی نیز معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است.
.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رنجبر جمعه , ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

بحرانی بدتر از انتصاب افراد مخالف دولت در راس امور نیست.کسی که به دولت بد و بیراه می گوید چطور می تواند دغدغه ی دولت و ملت را داشته باشد.

حاج احد جمالی مردمی ، در عین حال حامی دولت و پاک دست و زجرکشیده نظام وانقلاب . دارای روابط عمومی قوی و فارس شناس بهترین گزینه برای مدیریت استان بزرگ فارس می باشند .

آخرین اخبار