خانه / محیط زیست تا چند دقیقه پیش، اینجا یک جنگل بود ! 📅 06 اردیبهشت 1398 💬 0 نظر بر اساس اعلام یکی از مسئولان سازمان محیط زیست، در هر ثانیه حدود 350 متر مربع جنگل در ایران از بین میرود. این موضوع سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیشخط» شد. 🏷️ برچسبها: #جنگل 🔗 لینک کوتاه: 📋 کپی لینک اشتراک گذاری: واتساپ تلگرام توییتر فیس بوک چاپ 📌 مطالب مرتبط تخریب و نابودی باقیمانده جنگلهای زاگرس با طرح جنگلداری اجتماعی اعتراف مدیرکل بحران استانداری فارس به عمدی بودن آتشسوزی جنگلهای کوهچنار/امیدواریم دادگاه برخورد کند ! تصویری شگرف از بازسازی جنگل توسط زن و مرد عکاس غارت بیسابقه منابع طبیعی برای تولید زغال در روستای چهار دِه دزپارت آتش سوزی مهیب جنگل در «پشت کوه و تنگ میر خیرالله » استان فارس/مسئولان کجایند؟ 💬 دیدگاهها (0) نظر خود را بنویسید 🔒 کد امنیتی: 5 - 1 = ? لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازهسازی کد امنیتی ارسال دیدگاه
💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید