آيين معارفه فرمانده انتظامي شهرستان "خفر" با حضور جانشين فرمانده انتظامي استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش اول فارس ، سردار "يوسف ملك زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: ارتقاء امنیت در شهرستان خفر به عنوان یکی از شهرستان های مهم استان، همواره مورد توجه نیروی انتظامی استان بوده است.
وی با بیان اینکه امنيت و مهم تر از آن احساس امنیت نياز مهم و هميشگي مردم است، افزود: امنیت مطلوب جز با تعامل و همکاري بيش از پيش نيروي انتظامي با مردم و ساير مسئولان ميسر نخواهد شد.
سردار ملك زاده امنیت کشور ایران را در دنیا مثال زدنی دانست و تصریح کرد: اين امنيت نتيجه زحمات همه مردم و جان فشاني شهداء است.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مردم ايران شايسته بهترين ها هستند و کارکنان نيروي انتظامي به عنوان خدمت گزاران مردم سعی می کنند با تلاش های شبانه روزی، احساس امنیت و آرامش را برای آنان به ارمغان آورند.
در پایان این مراسم، طی حکمی كه توسط سرهنگ "كوروش سالمي" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس قرائت شد، سرهنگ "يوسف احمدي" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان خفر معرفی و منصوب شد.
همچنین پیش از آغاز این مراسم، ساختمان ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان خفر با حضور مسئولان شهرستان و توسط جانشين فرمانده انتظامي استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.



💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید