به گزارش اول فارس، اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان فارس از آغاز برنامهریزی جامع برای بازنگری استانداردهای مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی و تشدید نظارتهای میدانی بر این مراکز، با هدف تضمین سلامت، امنیت و رفاه مسافران خبر داد.
بر اساس این گزارش ، با هدف تضمین سلامت، امنیت و رفاه مسافران در مسیرهای اصلی این استان، برنامهریزیهای جامعی برای بازنگری در استانداردهای مجتمعهای خدماتی بینراهی آغاز شده است.
در راستای این برنامه، تیمهای نظارتی به صورت مستمر و دورهای، کیفیت خدمات ارائهشده در این مجتمعها را مورد ارزیابی قرار میدهند. این ارزیابیها شامل رعایت پروتکلهای بهداشتی در بخشهای غذایی، استانداردسازی پارکینگها و فضای استراحت، بررسی کیفیت رفتار پرسنل، و پایش تجهیزات رفاهی و ایمنی است.
هدف از این نظارتهای مستمر، تبدیل شدن مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی به نقاطی امن و استاندارد برای استراحت مسافران و کاهش خستگی ناشی از سفرهای طولانی عنوان شده است.




💬 دیدگاهها (0)
نظر خود را بنویسید