بیانیه اسنپ در مورد نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده ها که باید بخوانند

بیانیه اسنپ در مورد نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده ها که باید بخوانند

بالاخره شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در مورد نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده هایش اطلاع رسانی کرد.نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ موضوعی است که هم برای کاربران راننده و هم مسافران جالب است و نسبت به آن کنجکاو هستند. به گزارش اول فارس ، اسنپ با انتشار یادداشتی با عنوان ” صفر تا صد نحوه محاسبه کمیسیون […]

بالاخره شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در مورد نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده هایش اطلاع رسانی کرد.نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ موضوعی است که هم برای کاربران راننده و هم مسافران جالب است و نسبت به آن کنجکاو هستند.

درصد کمیسیون اسنپ در تهران و شهرستان‌ها

به گزارش اول فارس ، اسنپ با انتشار یادداشتی با عنوان ” صفر تا صد نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ ” در خصوص نحوه حساب و کتاب کمیسیون دریافتی از رانندگان اطلاع رسانی کرد ، این در حالی است که برخی رانندگان معتقدند میزان کمیسیون در شرایط عدم تخصیص اعتبار بنزین که از یکسال است متوقف شده باید کمتر شود تا رانندگان منفعت بیشتری دریافت کنند. آنچه در زیر میخوانید نظر اعلام شده اسنپ در باره نحوه محاسبه کمیسیون دریافتی از راننده هاست که رسما اعلام شده و عینا برای آگاهی رانندگان و مسافرین درج میگردد.

نحوه محاسبه کمسیون اسنپ یکی از دغدغه های همیشگی کاربران راننده و حتی مسافران است. در این مطلب تلاش کرده‌ایم به این سؤال همیشگی که اسنپ چند درصد کمیسیون می‌گیرد پاسخی شفاف و کامل دهیم.

اگر برای شما هم این سؤال پیش‌آمده که کمیسیون و کرایه اسنپ چگونه محاسبه می‌شود در این مطلب همراه ما باشید و با صفر تا صد نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ کاملاً آشنا شوید.

درصد کمیسیون اسنپ در تهران و شهرستان‌ها

درصد کمیسیون اسنپ در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم و آذربایجان شرقی ۱۵٪ است.

کاربران راننده در سایر استان‌ها ۲۰٪ از هزینه هر سفر را به‌عنوان کمیسیون پرداخت می‌کنند.

درصد کمیسیون اسنپ، باتوجه‌به استان محل فعالیت، بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است.

مقایسه کمیسیون اسنپ با سایر شرکت‌های تاکسی اینترنتی در جهان

شرکت اوبر (Uber) و شرکت (Lyft) دو شرکت بزرگ تاکسی اینترنتی در جهان هستند که سهم بزرگی در جابه‌جایی مسافران در سراسر جهان برعهده دارند. رانندگان هر دو شرکت اوبر و لیفت ۲۵٪ از هزینه هر سفر را به‌عنوان کمیسیون پرداخت می‌کنند.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد درصد کمیسیون اسنپ در برخی کلان‌شهرها ۱۵٪ و در سایر شهرها ۲۰٪ است.

لازم به ذکر است کاربران راننده به‌صورت دوره‌ای طرح‌های تشویقی دریافت می‌کنند که با استفاده از این طرح‌ها کمیسیون پرداختی عملاً به کمتر از مقادیر گفته شده و به زیر ۱۰٪ می‌رسد که اختلاف زیادی با شرکت‌های مطرح تاکسی اینترنتی جهان دارد.

طرح‌های معافیت از کمیسیون راننده اسنپ

حمایت از کاربران راننده و ایجاد انگیزه‌ برای افزایش فعالیت، یکی از تلاش‌های همیشگی اسنپ است. طرح‌های تشویقی و معافیت دائمی و دوره‌ای از پرداخت حق کمیسیون بخشی از فعالیت‌های اسنپ در این رابطه است.

معافیت دائمی گروه‌های خاص از پرداخت کمیسیون به اسنپ

اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره تلاش کرده تا از گروه‌های مختلف جامعه حمایت کند، از ابتدای فعالیت اسنپ تاکنون خانواده‌های شهدا، بیماران خاص، افراد دارای معلولیت و جانبازان از پرداخت کمیسیون اسنپ معاف هستند.

در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸ هزار کاربر راننده اسنپ، معاف از پرداخت حق کمیسیون بودند که مجموع ارزش معافیت از کمیسیون آن‌ها معادل ۶۲ میلیارد تومان بود.

کمیسیون سفرهای بین‌استانی رانندگان اسنپ

سفرهای بین‌استانی تجربه متفاوتی در جابه‌جایی مسافران بین شهرهای ایران را فراهم کرده است. در سفرهای بین‌استانی، هیچ‌گونه کمیسیونی از هزینه‌های پرداختی از طرف مسافر کسر نمی‌شود و کارمزد اسنپ از این سفرها صفر است. در واقع کرایه اسنپ در این سفرها به طور کامل به کاربران راننده تعلق می‌گیرد.

معافیت دوره‌ای راننده های اسنپ از کمیسیون

علاوه بر معافیت دائمی برخی گروه‌های خاص، طرح‌های دوره‌ای معافیت از کمیسیون اسنپ هم اجرا شده است و تاکنون اقشار مختلف جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، بیماران هموفیلی و … را نیز از پرداخت کمیسیون معاف شده‌اند.

سفرهای خنک اسنپی

اسنپ برای قدردانی از نحوه عملکرد کاربران حرفه‌ای راننده در روزهای گرم سال، به‌ازای بازخوردهای مثبتی که از مسافران دریافت می کنند، طرح تشویقی معافیت از پرداخت بخشی از کمیسیون را اجرا می‌کند.

معافیت دوره‌ای راننده های اسنپ از کمیسیون

اسنپ با صرف‌نظر از حق کمیسیون، تلاش کرده است در تمام روزهای سخت در کنار مردم باشد.

مسئولیت‌های اجتماعی اسنپ

اسنپ همواره تلاش می‌کند در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در روزهای شادی و غم با حضور مفید و مؤثر، کنار مردم باشد. از همین رو شاهدیم که در شرایط بحرانی مانند حادثه متروپل آبادان، وقوع سیل در یزد و وقوع زلزله در شهرهای خوی و سلماس از همان ساعات ابتدایی، برای تسهیل رفت‌وآمد در این شهرها و کنترل بهتر بحران، کاربران راننده را از پرداخت حق کمیسیون اسنپ معاف کرد تا به‌نوبهٔ خود در روزهای سخت همراه مردم باشد.

همچنین اسنپ بارها در رویدادهای مختلفی نظیر نمایشگاه کتاب، تلکام، پارک علم و فناوری پردیس و … برای کمک به برگزاری بهتر رویداد و رفت‌و‌آمد راحت‌تر افراد از مبلغ کمیسیون خود صرف‌نظر کرده است.

خدمات باشگاه رانندگان اسنپ در مقابل کمیسیون دریافتی از کاربران راننده

در باشگاه رانندگان اسنپ انواع تسهیلات خودرویی، رفاهی و درمانی ارائه می شوند.

خدمات باشگاه رانندگان اسنپ در مقابل کمیسیون دریافتی از کاربران راننده

رفاه حال کاربران راننده و خانواده‌های آنها برای اسنپ اولویت بالایی دارد. به همین دلیل باشگاه رانندگان اسنپ همواره تلاش می‌کند با ارائه خدمات و تسهیلات متنوع، پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران راننده باشد.

باشگاه رانندگان برای همراهی با کاربران راننده اسنپ و اسنپ‌باکس شکل‌گرفته و علاوه بر ارائه تسهیلات خودرویی (اتوسرویس، روغن، لاستیک، CNG، لوازم‌یدکی، کارواش، باتری، تعمیرگاه، معاینه فنی)، خدمات درمانی (پزشک، دندان‌پزشک، آزمایشگاه و کلینیک‌های درمانی) و خدمات رفاهی (پوشاک، لوازم‌خانگی، موبایل و لوازم جانبی)، آموزش‌های ویژه کاربران راننده و موتورسوار، اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مهم، برگزاری مسابقات ویژه کاربران راننده با جوایز نفیس و … را نیز بر عهده دارد.

قیمت‌گذاری کرایه اسنپ بر اساس «مسافت بین مبدأ و مقصد» و «زمان تقریبی سفر» و به‌صورت هوشمند انجام می‌شود و عرضه و تقاضا هم نقش مهمی در کرایه هر کیلومتر اسنپ دارد.
به‌عنوان‌مثال در ساعات اوج ترافیک، درخواست سفر در برخی مسیرها بیشتر می‌شود و به دنبال آن مدت‌زمان سفر هم افزایش می‌یابد. افزایش تعداد مسافر و زمان انجام سفر موجب می‌شود تعداد کاربران راننده آزاد برای قبول درخواست‌های سفر کمتر شود. در نتیجه هزینه سفر اسنپی افزایش می‌یابد.

علاوه بر ترافیک در شرایط بارش باران و برف یا در مسیرهایی که در طرح ترافیک قرار دارد به دلیل عدم توازن بین عرضه و تقاضا تعداد درخواست‌های سفر از تعداد کاربران راننده پیشی می‌گیرد و باعث افزایش هزینه سفر اسنپی می‌شود.

گاهی شرایطی پیش می‌آید که کرایه اسنپ کمتر از کرایه روزهای عادی است. مثلاً در ساعت‌های خلوت و کم رفت‌وآمد و برخی روزهای تعطیل میزان درخواست‌های سفر کم می‌شود و تعداد کاربران راننده آزاد از تعداد مسافران بیشتر شده و در نتیجه قیمت سفر اسنپی کمتر از روزهای عادی محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه مشاهده میزان کمیسیون کسرشده و درآمد خالص سفر

در قسمت گزارش‌های سفر در اپلیکیشن کاربران راننده، امکان مشاهده میزان «خالص دریافتی هزینه سفر» فراهم شده است. توجه داشته باشید در هر صورت، چه مسافر هزینه سفر را نقدی به شما بپردازد چه آن را اعتباری پرداخت کند، با مراجعه به این بخش می‌توانید مبلغ خالص دریافتی هر سفر را مشاهده کنید.

نحوه افزایش درآمد در اسنپ

درآمد بالا در اسنپ از یک فرمول ساده پیروی می‌کند. رانندگان اسنپ با قبول سفرهای بیشتر، درآمد بهتری هم به دست می‌آورند. کاربران راننده‌ای که قبول سفر بیشتری داشته باشند و برای پذیرش درخواست‌های سفر تعلل نمی‌کنند، در اولویت اول ارسال درخواست قرار می‌گیرند.

سخن پایانی اسنپ برای راننده ها
نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ موضوعی است که هم برای کاربران راننده و هم مسافران جالب است و نسبت به آن کنجکاو هستند.

در این مطلب سعی کردیم درباره کمیسیون، نحوه محاسبه کرایه اسنپ، طرح‌های معافیت از کمیسیون و خدمات باشگاه رانندگان در قبال دریافت کمیسیون، توضیح کاملی ارائه دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب به سؤال همیشگی «کمیسیون اسنپ چقدر است» پاسخ داده باشیم.

حالا نوبت راننده های اسنپ است که در مورد این بیانیه اسنپ در مورد کمیسیون نظرشان را بنویسند 

مطلب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

کشف جسد سوخته خانم راننده تاکسی اینترنتی در نیزارهای اطراف تهران

چرا راننده اسنپ درخواست سفر کمتری دریافت می‌کند؟ راننده اسنپ با این فرمول پولدار می شود

مطالب مرتبط

تدابیر اسنپ برای اینکه ۸۱۲ هزار راننده اش برای مسافران کولر بزنند

تعزیرات: دستور حذف گزینه «عجله دارم» اسنپ و تپسی به قوت خود باقی است

تسهیلات ویژه و طرح‌های تشویقی اسنپ برای کولر زدن راننده ها در تابستان

نظرات

  • KR

    تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۲

    آگه راننده نباشه اسنپ هم نیست اسنپ فقط جیب خودشو مبین به فکر بقییه رانندگان نیست کلا تو این کشور هرکی رسید به یه جایی میزنه تو سره ضعیف ترا اما دم از بالا بردن مردم ضعید میزنن نمونش اسنپ کمسیون بالا قیمت پایین ندادن بین و لاستیک وووووو تو کشور های دیگه راننده رو ساپورت میکنن تا کار کنه درآمد زایی کنه اما اینجا به راننده میگن برو کار کن پولو بیار بده ما خرج کنیم


  • KR

    تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۲

    اسنپ یعنی .. گذاشتن سره راننده ومردم


  • کسری

    تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۲

    برای من اسنپ یعنی مظهر زندگی…حالا اینایی که شلوغ میکنن دنبال کسب منافع بیشتر هستند…سودجویی میکنن


  • KR

    تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۲

    آگه راننده نباشه اسنپ هم نیست اسنپ فقط جیب خودشو مبین به فکر بقییه رانندگان نیست کلا تو این کشور هرکی رسید به یه جایی میزنه تو سره ضعیف ترا اما دم از بالا بردن مردم ضعید میزنن نمونش اسنپ کمسیون بالا قیمت پایین ندادن بین و لاستیک وووووو تو کشور های دیگه راننده رو ساپورت میکنن تا کار کنه درآمد زایی کنه اما اینجا به راننده میگن برو کار کن پولو بیار بده ما خرج کنیم


  • حسین

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    خوش به حال هندی ها از .. هم شکایت میکنن ما از کی شکایت کنیم وقتی همه چی دست یه مشت آدم سودجو هستن که فقط به فکر جیب خودشون هستن کی فکر ما هست همه چی مافیاهای خودشو داره تو ایران از .. خر بگیر تا ….خر


  • حسین

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام پولی که به جیب میزنه هیچ شرکتی الان اینطور کار نمیکنه ۲۰ درصد کمیسیون کرایه ها پایین تازه اگه اشتباهی دستت بخوره سفر قبول کنی بعد لغو کنی جریمه میشی ما چند میلیون راننده داریم حالا شما فکر کنید تو ثانیه چقدر این برنامه ۱۵۰۰تومان ریال میکنه تو پاچه ما چه وظشه پول خرج ماشینم در نمیاد این همه وقت بزاری الان ۱سال خبری از بنزین نبوده فقط وعده میده این برنامه این کار واسه کسایی کارمندی هستن خوبه ولی کسی که شغلی نداره باید اینطور حقش ضایع بشه…تو برنامتون


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    من راننده اسنپ وانتم با اینکه کرایه ها خیلی خیلی کمه و بارها اتفاق افتاده مشتری درخواست داده میریم مبدا یا بار حاصر نیست یا مشتری جواب نمیده ب اسنپ هم زنگ میزنی ی سری آدم مزخرف جواب مزخرف میدن حالا اگ ۲ دقیقه دیر برسی نت تنها سفر لغو میشه گوز شناس… ب راننده زنگ میزنه تهدیدش میکنه


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    کرایه جهانی ابر اونوقت چند سنت برای هر سفر هست اخه


  • farhad

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    از ماست که برماست واقعا که اسنپ رحم نداری برای کاربر راننده فقط به فکره منفعت خودتی و تمام.اقا با کرایه های ناچیز نررررررررررید.مسافر حتا عجله دارممم میزنه فایده نداره


  • Hassan

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    .. نرید دیگه .آدم میمیره از گشنگی ولی نمیره خاک برسرتون


  • Hassan

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام . جواب همه شما که اعتراض دارید میدونید چیه ؟؟آقا نرید بزارید کنار من خودم دیگه نمیرم وجدان هم راحته اعصاب راحته چرا فحش بحث می‌کنید .منوتو ما می‌شویم……


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    شما خودتان را با شرکت اوبر مقایسه میکنید کرایه شما قابل قیاس مگه فقط ورودی تاکسی اوبر با بیشترین مبلغ کرایه اسنب برابری مکنه


  • محمداکبری

    تاریخ : ۲۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام اسنپ توجیهی اقتصادی برای رانندگان ندارد برنامه جدید نصب کردیم اگر پشت فرمان بودم آخر سفر بودیم باید حین حرکت مسافر بگریم اگر نگیریم امتیاز کم میکنید ۱۰ دقیقه زمان می برد تامسافر بعدی پیدا شود. سخن آخر. تا چند دیگه ازاین شغل خدا حافظی میکنیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۸ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام من چهار ساله اسنپ کار میکنم اما توی این دو ماه گذشته دوتا کرایه مسافر نداد که می‌شد ۲۷۰ هزار به پشتیبانی زنگ زدم پیام دادم اهمیتی که ندادن کمسیون این مبلغ را کم کردن وجوابهای تکراری در حال برسی است خلاصه یک ریال هم ندادن. کمسیون گرفتن


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    خدایی که هراقدامی دراسنپ بعمل بیادبایددودش به چشم راننده بدبخت بره باباراننده هم ادم است خانواده داره برده نیست بخدا قربون خدابرم به یکی مال زیادمیده


  • کیومرث

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    باسلام چرااگرراننده سفری رالغوکند به هردلیلی فورامبلغ ۲۰۰۰جریمه میشودولی مسافرسفررالغومیکنی وهیچی به راننده تعلق نمیگیرد


  • بدبخت

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    مسافر لغو سفر میزنه بعد میبینی کمیسیون سفر انجام نشده برات آمده هر چقدر هم پیام میدی توجه نمی کند یعنی خدای حرام خواری


  • کامبیز

    تاریخ : ۲۷ - بهمن - ۱۴۰۲

    در حال حاضر مدتی است که پنج درصد کمیسیون بابت سفرهای بین استانی گرفته می شود. که این هم قدم اول در اخذ کمیسیون بابت سفرهای بین استانی است که با شعار بدون کمیسیون شروع بکار کرد و کم کم آن را بالاتر خواهد برد. متاسفم برای این رسانه که دروغ های شرکت آیند را بدون بررسی نشر می دهد.


  • ااسمعیل

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام همیشه حق از راننده خورده میشود چرکمیسون خودشان کم نمیکنن


  • علی

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام از کمیسیون اوبر گفتید لااقل از مبلغ کرایه ها هم نسبت به کرایه اسنپ هم میگفتید که چند برابر هست، سه نفر بزرگسال با سه تا بچه ، کرایه هم ۱۷ تومن ، کمیسیون هم ۱۵ درصد ، پیدا کنید پرتقال فروش را، سپاس


  • احمدی زاده

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    اگر شما خودتونو مثل اوبر حساب می کنید پس چرا راننده های اوبر اینقدر معترض نیستند


  • مسعود

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    از کرایه ۲ تومنی اسنپ شروع به کار کردم و تا برج ۳ امسال با ماشین کار کردم..برام نگهبانی با ۷۵۰۰ جور شد بیخیال اسنپ شدم..ماشین نابود شد ..خرابی جاده و خیابون به کنار رفتار زشت و ناپسند برخی مسافران جای خود، کمسیون هم رو همه اینا،،۲۰ درصد کم مبلغی نیست از کل کارکرد ی روز ،،بنزین و روغن و خرابی های روزانه جای خود،،راننده ناچاره اسنپ کار میکنه،،تپسی بدتر از این،،


  • الامراد میرعالی اسدی

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    با سلام وخسته نباشید خدمت دست اندرکاران اسنپ به استحضار میرساند بنده هم جانباز و هم دیابت دارم مدت چند سال با اسنپ کار می کنم هنوز درخصوص معاف از کمیسیون چیزی بهم ابلغ نکرده تند ممنونم از شما عزیزان


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    درود
    من در تهران اسنپ کار میکنم و تا حالا فکر میکردم کمیسیون ۱۰٪ کسر میشود ، خدایی مبلغ کرایه ها پایینه و باید بیشتر بشه / یه تعمیر موتور ۲۵ میلیون هزینه کردم / یه تعویض روغن میشه ۱/۵ میلیون / مسافر که این چیزها رو نمیدونه / بخدا اسنپ و تپسی مردم رو مفت جابجا میکنن و فشارش هم فقط روی کول رانندگان هستش


  • ج.م

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    من راننده اسنپم اما خودم یا خانوادم جایی خواستیم بریم اسنپ میزنم چون ارزش نداره به خاطر ۱۱۰۰۰ ماشین روشن کنم اسنپ فقط برا مسافر خوبه به درد راننده نمیخوره


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    چرابایدشهرستانها۲۰درصدکه البته ۲۴درصده بایدکمسیون پرداخت کنن مگه شهرستانها جاده هاش بهتره یانه کرایه هاش بیشتره یانه اصلابهتربگم وسایل ماشین ودستمزدویاتورم کمتره متاسفم که راننده کارکنه سودش نصیب اسنپ بشه از۷صبح تا۷غروب ۵۰۰میتونی کارکنی اونم ناخالص به غیرازبنزین بهشت وجهنم برای ادمهای بیچارس نه سرمایه دار


  • صادق

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    از خدا نمیترسید اینقدر.. تحویل ملت میدید خداوند دچار آه راننده های مظلومی که از سر ناچاری با کرایه های دوزاری شما کارمیکنن دچارتون کنه الهی بروزی بیافتید که از سر اجبار بیایید اسنپ کار کنید بخدا نفرین بدتر از این سراغ نداشتم نثار تون کنم


  • حمید

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام حداقل ماکه حقوقی نیستیم پول بنزین رو به جای عید ی بدن که شب عید شرمنده خانواده نشیم بابا شب عید ی حمایت کنید ببینید رانندها چیکار میکنند ممنونم


  • مهدی افشار

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۴۰۲

    هیچ امکانتی به راننده بیچاره نمی جز اعصاب خورد کنی واسترس مجانی


  • همایون

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۴۰۲

    سلام سه سال اسنپ کارمیکنم حال ماشینم خراب است حال اسنپ من راحمایت کند.


  • مهدی افشار

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۴۰۲

    اسنپ بزرگتر و ارشدترین … تاریخ ایران هست
    هیچ امکانتی به راننده بیچاره نمی جز اعصاب خورد کنی واسترس مجانی.


  • مهدی

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۴۰۲

    اسنپ بطور کلی حق رانندگان را به هرطریقی که می شود

    ضایع میکند. تعداد بیسارزیادی ازشهرستانهای کشوربرای
    بیکاری درتهران باهرقیمتی که شده اقدام به همکاری با این
    شرکت ها هستند.وبعضی مواقع حق وحقوق رانندگان راپایمال میکنندوحریف پشتبانی سفرازخدا بی خبر نمی شوند تا دست رنج خودشون روهم دریافت کنند
    خداوند جزاشون بده به حق این روز عزیز.