دستگیری ۵ راننده شوتی به اتهام قاچاق در فیروزآباد

دستگیری ۵ راننده شوتی به اتهام قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف ۵ خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “مهدی جوکار”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز و همچنین برخورد با فعالیت خودروهای شوتی، ماموران انتظامی این […]

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف ۵ خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

شوتی +قاچاق

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “مهدی جوکار”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز و همچنین برخورد با فعالیت خودروهای شوتی، ماموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی در یک عملیات موفق به شناسایی و توقیف ۵ خودرو شوتی حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۹۱ طاقه پارچه، ۱۰ دستگاه اسپلیت و ۶۰عدد کپسول گاز کولر خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ “جوکار” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت در این خصوص ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برابر قانون قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

مطالب مرتبط

اتوبوسی که کارش قاچاق بود در شیراز توقیف شد

تصادف وحشتناک یک شوتی با تیر برق در کازرون+عکس

کالاها با نرخ ارز آزاد که هیچ، بالاتر به دست مردم می‌رسد/تثبیت قیمت دلار تا کی ادامه دارد؟

نظرات