چاپ کد خبر: 109961
5 اردیبهشت 1402

آزاد راه شیراز _ اصفهان فعلا افتتاح نمی‌شود/ احتمال تلاطم بازار مرغ طی دو هفته آینده در فارس 

خبر مرغ و آزاد راه 2

استاندار فارس گفت: پروژه آزاد راه شیراز_ اصفهان که بنا بود در ماه جاری به بهره برداری برسد با تأخیر در پرداخت اعتبارات مواجه شد و در ماه جاری افتتاح نمی‌شود.

تسنیم: عصر امروز اولین جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار فارس، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان برگزار شد.

در این مراسم استاندار فارس در سخنانی از کلیه فرمانداران و مدیران ارشد استان درخواست کرد تا مصوبات اول سفر رییس جمهور با جدیت تمام پیگیری شود.

محمد هادی ایمانیه به موضوع مولدسازی اشاره و عنوان کرد: این اقدام به عنوان یکی از راه‌های برون رفت از بن بست در پروژه‌های عمرانی است و باید تعصبات سازمانی کنار گذاشته شود. چرا که درآمد حاصل از مولد سازی برای تکمیل خود پروژه و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استاندار فارس به وضعیت پروژه آزاد راه شیراز_ اصفهان اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه بنا بود این پروژه در ماه جاری به بهره برداری برسد، اما با تأخیر در پرداخت اعتبارات مواجه شد و این پروژه در ماه جاری افتتاح نمی‌شود. اما آنرا رها نخواهیم کرد.

ایمانیه ادامه داد: باتوجه به جلسه‌ای که امروز با حضور معاون وزیر دفاع برگزار شد، مقرر شد به صورت هفتگی در شهر تهران و شیراز جلسات با حضور معاونت وزیر راه و دفاع به جهت پیگیری اجرای این پروژه برگزار شود.

وی در ادامه به ۱۲ پروژه نیمه تمام استان اشاره و عنوان کرد: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه باید کمک کند تا این پروژه‌ها به اتمام برسد.

ایمانیه همچنین خواستار کلنگ زنی کتابخانه مرکزی در بوستان ولیعصر شد و افزود: در این خصوص شهرداری هم مساعدت خواهد کرد.

احتمال تلاطم بازار مرغ طی دو هفته آینده

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم به حوزه تنظیم بازار و معیشت مردم اشاره و عنوان کرد: ممکن است طی دو هفته آینده تلاطم بازار مرغ را پیش رو داشته باشیم لذا فرمانداران باید نسبت به اقدامات لازم پیش قدم بوده و باتوجه به کاهش بیست میلیون جوجه ریزی که در اسفند ماه وجود داشت با کمبود مواجه بوده ایم، اما این دوره پیش رو گذرا خواهد بود و آرامش به بازار برخواهد گشت.

محسن ربانی زاده همچنین به طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در استان فارس اشاره کرد و افزود: باتوجه به راه اندازی سامانه آرد و نان، دولت بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد تومان برای آرد و تأمین نان هزینه می‌کند که نیاز به مدیریت داشت؛ لذا سامانه‌هایی تشکیل تا میزان آرد تخصیصی به نانوایی‌ها متناسب با تراکنش دستگاه‌های کارتخوان هر نانوایی است.

آنچه باید درباره روغن موتور ، انواع روغن ، نحوه خرید و روغن سوزی موتور بدانید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

اعنبار هم که باشه تا دو سال پیگه هم افتتاح نمیشه این خط/این هم نشون/ پیمانکاران مثل لاشخور باید مدتها رو این پروژه ها بخورن ، دست آخر هم یه کار کم کیفیت تحویل بدهند و به ریش ملت بخندند.

سارا یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

اینا که یه تیکه ازادراه بین استانی رو نمی تونن تکمیل کنن چحوری می تونن اتوبان کریدرشمال جنوب بین المللی رو بسازن واقعا فقط وعده وعیدمی دن اهل عمل نیستن

ناشناس یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۵۳

دلخوش باشیم که آزاد راه داریم لامصبا اگر آزاد راه مخواد مثل آزاد راه اصفهان تهران باشه همون بهتر که نباشه یه جاده سالم نداریم هر جا میری فنر میشکونیم جاده ای که یه هفته نبود آسفالت کردن کل اسفالتش به فنا رفت هیچ کس هم جواب گو نیس جاده قدیم قم تهران منظورمه حالا فک کنیم آزاد راه شیراز هم راه بیفته قثط عوارض بگیرن کسی هس که به جون آدما اهمیت بده اینگار فقط نیستن کمربند هس که ایرانیان رو دارن میکشه نه آسفالت و خودرو غیر استاندارد یا جاده های پوکیده کشور اون وزیر هم هیچ کاری نمیکنه اگر هم بتونه هم نمیکنه

ناشناس شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

ب جای این آزاد راه باید همون جاده ک از مرودشت عبور می‌کرد بزرگتر میکردن
مگه وضعیت آسفالت هارو مسولین نمیبینن

اصغر شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

آقا مهدی عزیز
ساخت بزرگراه چه ربطی به جنگ با اسرائیل داره
حالاکم بزرگراه تو این سالها ساخته شده

مهدی جمعه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

برای یه آزاد راه ۱۲ سال هست چه فیلمی در آوردن، امروز و فردا میکنه بعد میخواد بره با اسرائیل بجنگه

محمد پنجشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

قیمت مرغ باید آزاد و رقابتی شود تا آنها که امکان پرورش مرغ خانگی دارند دست بکار شوند
بسیاری از روستائیان و عشایر. و حتی بعضی از شهری ها اامکان پرورش مرغ خانگی دارند بخصوص حالا که امکانات دام پزشکی هم وجود دهرد

حمید چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

قدیم میگفتن مرد حرفش حرف است امروز مردی که قول بدهد وانجام بدهد نیست دروغگو دشمن خدا بود امروز دوست شیطان

آخرین اخبار