چاپ کد خبر: 130206
9 دی 1402

دعوت به گلریزان ساخت شعبه ۲ بیمارستان خیّریه پیوند اعضا شیراز در رامهرمز

حکایتِ بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا حکایت دستانِ پُر مهر، متعهد و مسئولیت پذیری است که در قامت یک نیکوکار برای کمک به نظام سلامت به میدان آمدند تا بزرگترین مرکز پیوند اعضا را در خاورمیانه برای بیماران نیازمند احداث کنند.

حکایتِ بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا حکایت دستانِ پُر مهر، متعهد و مسوولیت پذیری است که در قامت یک نیکوکار برای کمک به نظام سلامت به میدان آمدند تا بزرگترین مرکز پیوند اعضا را در خاورمیانه برای بیماران نیازمند احداث کنند.

در این بیمارستان خدماتی نظیر خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی به بیماران نیازمند ارائه می‌شود. در عین حال این بیمارستان دارای مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی، همچنین  مراکز حمایتی از همراهان بیماران است.  احداث یک مرکز آموزش عالی علوم پایه پزشکی، تحت عنوان “دانشگاه علوم پزشکی ابوعلی سینا” به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی غیردولتی در کشور نیز از برنامه‌هایی است که توسط هیئت رئیسه این بیمارستان خیریه دنبال می‌شود.

آغاز گلریزان ساخت شعبه 2 بیمارستان خیّر ساز پیوند اعضا خاورمیانه در رامهرمز


با دستانی توانمند؛ در کنار هم مهربانانه ،شعبه دوم بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خیرساز خاورمیانه را در خوزستان می سازیم.
هموطنان عزیز و مهربان همانگونه که اطلاع دارید بزرگترین بیمارستان پیونداعضای خاورمیانه در شیراز که مرکز پیوند کبد آن شهرت جهانی دارد، توسط افراد خیر و نیکوکار ساخته شد.
اکنون با مجوز پروفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران، طبق اساسنامه این مرکز درمانی (که دارای مجوز تاسیس ۱ شعبه در داخل کشور و۱ شعبه در خارج از کشور میباشد) شعبه ی داخل کشور این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار پس از اخذ مجوزهای لازم به خوزستان قهرمان اعطا گردید تا تحولی بزرگ در زمینه بهداشت و درمان در منطقه جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گیرد .

در این بیمارستان ۹۵ درصد هزینه های درمان بیماران توسط پزشکان و افراد خیر پرداخت می شود.
اکنون شگفتی سازِ کمک انسانهای خیراندیش و نیک نفس با بزرگترین گلریزان دستان پُر مهر هموطنان عزیز آغاز شد.

شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۳۱۶۳۳۶
بنام “بیمارستان آموزشی ،پژوهشی ، درمانی پیوند اعضا ابوعلی سینا”

بیمارستان پیوند اعضای رامهرمز 4


احداث دومین شعبه بیمارستان خیّر ساز پیوند اعضا در رامهرمز

اولین شعبه بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا به عنوان بزرگترین مجموعه بین المللی در حوزه پیوند اعضا در سال ۱۳۸۷ توسط دکتر سید علی ملک‌حسینی پدر پیوند کبد در ایران و با مشارکت مادی و معنوی خیرین نیکوکار در شیراز بنیانگذاری شد و در حال حاضر شعبه دوم این بیمارستان به همت دکتر کامیاب صمیمی، با یاری و همراهی خیّرین در شهرستان رامهرمز در حال احداث است.

دکتر صمیمی متخصص جراحی عمومی و اصالتا رامهرمزی است و در حال حاضر به عنوان نماینده تام‌الاختیار بیمارستان خیّر ساز ابوعلی سینا در رامهرمز سعی دارد تا ضمن بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه خیرین نظام سلامت؛  این پروژه درمانی را برای استفاده مردم شهر رامهرمز و استان خوزستان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری برساند.

بیمارستان ابوعلی سینا بدون مشارکت دولت ساخته می‌شود

این پزشک متخصص  اظهار کرد: عملیات احداث شعبه دوم بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در روستای سندران از توابع بخش مرکزی در حال اجراست و از آنجایی که ساخت این بیمارستان بدون حمایت‌های دولتی انجام می‌شود، زمان بهره برداری از این پروژه درمانی به میزانِ مشارکت افراد خیّر و نیکوکار بستگی دارد.

صمیمی با اشاره به اینکه بیمارستان پیوند اعضا خیریه ابوعلی سینا در رامهرمز به تبعیت از بیمارستان مادر در شیراز؛ در سه فاز اجرایی خواهد شد، بیان کرد: در فاز اول، در این بیمارستان با راه اندازی مراکز همودیالیز پذیرای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهیم بود.  ایجاد مرکز تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضا و احداث دانشگاه علوم پزشکی غیردولتی ابوعلی سینا نیز از فاز های دوم و سوم پیش بینی شده در این مرکز بیمارستانی خیریه است.

بیمارستان پیوند اعضای رامهرمز 3

پرداخت ۹۵ درصد هزینه درمان بیمارانِ پیوند عضو توسط خیّران

وی گفت: همانگونه که در بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا صدرا به عنوان بیمارستان مادر مشاهده می‌شود، پزشکانی که در این بیمارستان فعالیت دارند نیز از جمله پزشکان نیکوکار هستند. به عنوان مثال بیماری که برای پیوند کبد به این بیمارستان مراجعه می‌کند تنها پنج درصد از هزینه‌های درمان را می‌پردازد و ۹۵ درصد هزینه ها را پزشکان و افراد خیّر تامین می‌کنند.

کامیاب صمیمی که ویزیت و عمل جراحی رایگان صدها نفر از بیماران نیازمند و همشهریانش را در کارنامه نیک اندیشی خود دارد، ضمن اظهار علاقه وافر به زادگاهش رامهرمز گفت: علاقمند بودم تا برای رفاه حال همشهریان، همچنین مردم استانم دومین شعبه بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا در شهرستان رامهرمز احداث شود.

از این رو بارها  به همراه دکتر ملک حسینی، موسسِ بیمارستان ابوعلی سینا مادر به رامهرمز آمدیم و ایشان وقتی با استقبال خیّران محترم شهرستان رو به رو شدند مجوز احداث دومین و تنها شعبه این بیمارستان خیریه را در رامهرمز به ما اعطا کردند و امروز انتظار داریم که با مشارکت  هر چه بیشتر نیکوکاران، این بیمارستان سریعتر ساخته شود و به بهره برداری برسد.

بیمارستان پیوند اعضای رامهرمز 2

بر اساس این گزارش در بیمارستان‌های خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا تمام هزینه‌های بیمارستان از جمله حقوق و مزایای پرسنل، خرید دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، ساخت و ساز بخش‌های مختلف مرکز درمانی و کمک به بیماران کم‌بضاعت توسط خیرین و مردم صورت می‌گیرد.

در حال حاضر شهرستان رامهرمز دارای دو بیمارستان طالقانی با ۲۱ تخت خواب فعال و بیمارستان مادر با ۱۲۹ تخت خواب فعال است که هر دو زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اداره می‌شوند.

شهرستان رامهرمز بیش از ۱۱۳ هزار نفر جمعیت دارد در شرق استان خوزستان واقع شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار