چاپ کد خبر: 137412
27 اسفند 1402

آیت الله صدیقی درباره باغ ازگل: خبر نداشتم، فردی امضای مرا جعل کرد و سپس بخشی از شرکت مال من شد و بعد شرکت هم صاحب باغ شد!

آیت الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران به انتقال مالکیت یک باغ و بنام او پسرانش،  در نامه ای به دادستان تهران به این ادعا واکنش نشان داد.
عصر ایران: در پی انتشار اسنادی  مبنی بر انتقال مالکیت یک باغ در مجاورت مدرسه علمیه امام خمینی به نام آیت الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و پسرانش، او در نامه ای به دادستان تهران به این ادعا واکنش نشان داد.
آیت الله صدیقی 1
متن نامه صدیقی به این شرح است:
معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی وحوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود.

بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.
بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.
لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مومنین روشن و شفاف شود.
کاظم صدیقی
متن نامه صدیقی به دادستان تهران
صدیقی نامه

باغ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی « ازگل » و چند سؤال ساده از آیت‌الله کاظم صدیقی

نظر بدهید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

خوشابه سعادتتون..دخیلم واقعا.ملت مظلوم وفقیر ایران راهم دریابیدکه مستاجر وبدنبال ی لقمه بخورونمیرنون . که هرچی میدوون نون زودتراز اونا میدووه.

مجتبی دوشنبه , ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

خدایا این جاعلان خَیر را نصیب همه مردم ایران بگردان!

ناشناس دوشنبه , ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

خدا از این جاعلان خَیِّر نصیب همه کناد!

علی دوشنبه , ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

چه مملکتی داریم یکی امضا جعل می کند یکی صبح جمعه می بینه بنزین گران میشه و یکی هم بدنبال…. ولی این جعل امضا برای افراد عادی که الان حدود ۵ سال گرفتار حراست و بازرسی هستند نشده که به زندگی عادیش هنوز برنگشته ، شاید با گریه در نماز بشه به زندگی دوباره برگرده بیچاره مردم عادی

آخرین اخبار