چاپ کد خبر: 111018
17 اردیبهشت 1402

اخطار قانونی دادستان فسا به دو « مدیرکل وزارت راه و شهرسازی »در استان فارس

دادستان فسا

دادستان فسا به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی فارس در خصوص بی توجهی به جاده فسا به جهرم اخطار دوباره داد.

به گزارش اول فارس، دادستان فسا با اشاره به مشکلات و حوادث ترافیکی محور فسا به جهرم حدفاصل روستای دستجه تا روستای سنان به علت دو طرفه بودن و باریک بودن عرض جاده به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی فارس اخطاری برای تسریع در رفع نقاط حادثه خیز این محور صادر کرد.

هوشمندی با بیان اینکه این محور جزء نقاط حادثه خیز استان بوده و هر روز شاهد بروز تصادفات جرحی و فوتی در این جاده فسا به جهرم هستیم افزود: متاسفانه از ابتدای سال تاکنون ١۶ نفر در این مسیر به علت تصادف جان باختند و بیش از ۵٠ فقره تصادف جرحی به وقوع پیوسته که این حوادث موجب نارضایتی اهالی شده است.

دادستان فسا گفت: مطابق با قانون اساسی، احیای حقوق عامه از تکالیف قوه قضائیه است و بعد از حادثه ترافیکی سه راهی صحرارود مکاتباتی با مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی صورت گرفته و در آن مکاتبه ضرب الاجلی برای حل این مشکل و رفع خطر و ایمنی سازی و استانداردسازی این نقطه‌ی حادثه خیز داده شد است و قید شد در صورت عدم اقدام لازم و به موقع اعلام جرم خواهد شد.
هوشمندی گفت: متأسفانه پس از مکاتبه علاوه بر اینکه طی این چند روز هیچ نوع اقدام قابل توجه‌ای مبنی بر تلاش برای رفع نقاط حادثه خیز صورت نگرفت و دوباره در آن محل تصادف رخ داد که منجر به مصدومیت چند نفر شد.
دادستان فسا به مدیران مربوط مجددا اخطار داد که هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام فوری را انجام دهند، در غیر اینصورت می‌بایست در مرجع قضایی حاضر و پاسخگوی ترک فعل صورت گرفته باشند.

راز قتل راننده پراید در یکی از خیابان های فسا فاش شد

جزئیات حادثه مرگبار رانندگی برای ملی‌پوش زن شیرازی و خانواده اش

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی یکشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

احداث جاده هزینه داره
آقای دادستان ظاهرا نمیدونن که برای همچین طرحی باید ابودجه در نطر گرفته بشه و این بودجه توی کمیته برنامه ریزی مصوب میشه که رییسش استانداره
از همه اینا گذشته نماینده فسا این وسط احیانا کاره ای نیست؟؟؟؟ انتخابات که میشه که از این وعده ها زیاد میدن پی کو عمل؟؟

آخرین اخبار