چاپ کد خبر: 77291
17 اسفند 1400

بازداشت عوامل فساد عجیب در چند اداره دولتی در بهبهان

فساد بهبهان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: ۲ متهم فروش زمین‌های یک نهر در شهرستان بهبهان دستگیر و روانه زندان شدند.
علیرضا قاسمی نژاد می‌گوید که ۲ ماه پیش یکی از نهر‌های شهرستان بهبهان با همکاری چند اداره به صورت غیر مجاز با نخاله‌های ساختمانی پوشانده شده و به عنوان زمین به مردم فروخته شد.

او یکی از متهمان را از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهبهان دانست که دیروز دستگیر و زندانی شد و همچنین پرونده تخلف آن‌ها به دادگاه ارسال شده است.

آقای قاسمی نژاد این نهر را یک مسیر سیلابی عنوان کرد که پس از پر شدن تعدادی از مردم این زمین‌ها را خریداری کردند و در آن ساخت و ساز انجام دادند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در صورت وقوع سیلاب جان تمامی این افراد که در این مکان ساخت و ساز کرده اند به خطر می‌افتد.

بر همین اساس این افراد با اقدامات غیر قانونی این نهر را تغییر کاربری دادند و تبدیل به زمین و اراضی مسکونی کردند.

در گزارش اولیه میزان زمین تغییر کاربری داده شده ۲۶ هزار متر مربع بوده، اما با تحقیقات بیشتری که انجام گرفت مشخص شد که مساحت بسیار بیشتر از این میزان است.

این نهر از داخل شهر بهبهان عبور می‌کند که متخلفان با جا به جایی پلاک ثبتی آن را تغییر کاربری داده وارد محدوده شهر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان با بیان اینکه تخلفات متعددی در این موضوع رخ داده است افزود: متهمان بیشتری در این پرونده قرار دارند که با تکمیل تحقیقات اقدامات لازم انجام می‌شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار