چاپ کد خبر: 115469
8 تیر 1402

انتقاد امام جمعه موقت شیراز از گرانی گوشت و فعالیت بازنشستگان جهاد کشاورزی در واردات و صادرات محصولات

امام جمعه شیراز وضعیت گرانی گوشت انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور با تغییر وزیر جهاد کشاورزی قصد چابک سازی این وزارت خانه را دارد بنابراین ضروری است سایر نهاد‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی دولت را یاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکان

صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور و در صبح روز عید سعید قربان، نماز عید به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز اقامه شد.
تسنیم : حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکان اظهارداشت: قربان یعنی نزدیک شدن به خدا و مومنان باید بکوشند در این روز هوس‌های خود را قربانی کنند.

وی از وضعیت گرانی گوشت هم انتقاد کرد و گفت: رییس جمهور با تغییر وزیر جهاد کشاورزی قصد چابک سازی این وزارت خانه را دارد بنابراین ضروری است سایر نهاد‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی دولت را یاری کنند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به مشکلات حوزه زراعت، دام و نهاده‌ها و واردات و صادرات در این حوزه و با انتقاد از اینکه برخی بازنشستگان جهاد کشاورزی با تاسیس شرکت‌ها صادرات و واردات محصولات کشاورزی را به دست گرفته اند گفت: بی سیاستی باعث برخی مشکلات شده و محصولات روی دست کشاورزان مانده است.

رضوی اردکانی با بیان اینکه اگر جهاد کشاورزی به موقع دام را از دامدار می‌خرید امروز گوشت به این گرانی نبود افزود: طبق گزارش رسمی دیوان محاسبات مجلس، وزارت جهاد کشاورزی در دولت گذشته و هم در دولت کنونی قصور کرده است که باید اصلاح شود.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی دولت قبل تعهد داده بود در مدت دو سال خوراک دام مورد نیاز کشور را در داخل تولید کند که این کار صورت نگرفت، اما با واردات این محصولات مشکل تا حدودی حل شد.

امام جمعه موقت شیراز از رییس جمهور خواست به این مشکلات رسیدگی و زمینه همخوانی قیمت گوشت با وضع مالی مردم فراهم کند.

رضوی اردکانی همچنین با بیان اینکه هر روز یکی از کالا‌های وابسته به جهاد کشاورزی دچار مشکل می‌شود رسیدگی به این موضوع را از قوه قضائیه خواستار شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

حاج آقا این که چیزی نیست خیلی هاشون
هم بعد از بازنشستگی‌ هنوز دراختیار شماره یک مشغول کارند جوانان بیکار

باهر پنجشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

در ایران چه چیز گران هست که حالا ادعا می‌شود فقط گوشت گران است؟!!!!

esmail پنجشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

شیخ فکر کنم تو تازه از خواب بلند شدی،این موضوع الان چند سال هست،جدید نیست که واکنش نشان میدی

آخرین اخبار