چاپ کد خبر: 108346
17 فروردین 1402

اولین نشست مجمع بسیجان فارس در شیراز برگزار شد+تصاویر

رئیس مجمع عالی بسیجان استان فارس با تاکید بر اینکه مهم ترین رویکرد این مجمع، مساله محوری و مطالبه گری است، گفت: این موضوع را در همه حوزه ها با قدرت و با تکیه بر توان تخصصی نخبگانی خود، ادامه می دهد و در کنار مطالبه گری به ارائه راهکارهای عملی نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 9

محسن علیزاده در حاشیه اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس در شیراز، در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه ولادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)، اولین مجمع عالی بسیجیان استان فارس در قالب همایشی با محور شعار سال، برگزار شد که در این همایش با دعوت از جامعه نخبگان بسیج، مدیران و مسئولان استانی و تعدادی از مدیران و تصمیم گیران در سطح ملی در تلاش هستیم که راهکارهای مهم و اساسی را برای کنترل تورم و رشد تولید در استان فارس و در سطح ملی تبیین کرده و با تکیه بر توان تخصصی اعضای مجمع؛ به مدیران و تصمیم سازان کمک شود که در کوتاه ترین زمان، شعار سال تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه مجمع بسیجان استان فارس به عنوان اولین برگزار کننده تحقق و تبیین شعار سال، در این نشست میزبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، معاون وزیر اقتصاد و مدیرکل اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس، به عنوان سخنران های ویژه بود، تاکید نمود: این مجمع به عنوان بزرگ ترین اتاق فکر و بزرگ ترین تشکل نخبگان بسیج، آمادگی کامل دارد در سال جاری و در همه موضوع ها و برنامه ها همراه و همگام مدیران اجرایی دلسوز، تصمیم گیران و تصمیم سازان استان فارس باشد.

رئیس مجمع عالی بسیجان استان فارس در ادامه مهم ترین رویکرد مجمع بسیجان استان فارس را، مساله محوری و مطالبه گری عنوان نمود و اظهار داشت: این موضوع را در همه حوزه ها با قدرت و با تکیه بر توان تخصصی نخبگان خود، ادامه می دهیم و در کنار مساله محوری و مطالبه گری، به ارائه راهکارهای علمی و عملی نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

علیزاده یادآور شد: مجمع عالی بسیجیان استان فارس با برگزاری همایش های مختلف در طول سال و همچنین تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از جامعه نخبگانی بسیجی، اساتید و صاحب نظران در همه حوزه ها و به ویژه در حوزه اقتصادی در تلاش است در سال جاری برای تحقق این شعار مهم، با برگزاری نشست های متعدد، راهکارهایی را پیدا کرده و آن را به مدیران و تصمیم سازان فارس ارائه بدهد.

وی تاکید نمود: در این میان یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید دنبال نمود، پیدا کردن راه هایی برای کنترل تورم، جلوگیری از رشد نقدینگی و خلق پول است و در این زمینه جامعه نخبگان مجمع بسیجیان استان فارس با ارائه راهکارهای مبتنی بر واقعیت می تواند نقش مهمی ایفا نماید.

بر پایه این گزارش، همچنین در این همایش نشستی با حضور دکتر پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و فعالان اقتصادی استان فارس برگزار و دیدگاه های خود را در زمینه رشد تولید و مهار تورم ارائه نمودند.

اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 1 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 2 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 3 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 4 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 5 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 6 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 7 اولین نشست مجمع بسیجان استان فارس 8

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار